Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Du har ju rätt. Måste bara ta tag i det. Alltid fullspäckat med jobb och skola. Hinner inte med att leva och tänka på annat.

VV: Hatar att vara ensam när dem här känslorna kommer.........

dags för mig att börja spela på lotto igen så jag kan ge dig lite av vinsten (som jag såklart kommer vinna) så kan du bara vara ett tag =)

Jag trivs helt ok på mitt jobb, ganska bra tom. Problemet ligger inte i DET jobbet utan att jag är inne i en period när jag inte har lust med något mer än att bara vara.

Vet inte vad som tynger dig men oavsett vad det är så hoppas jag att du känner dig bättre snarast möjligt.

Jag är på jobbet, trivs men vill ändå bara hem och vila . . . Sena kvällssktiviteter som stället till det :devil::angel:

Prova byt fokus från de jobbiga känslorna...Jag kör på snöbollstaktiken, den var effektiv på mig :)
Annars kan det vara vad 17 som helst som gör att du inte KAN tänka på annat.
Psykologen sa att "i värsta fall får du väl stoppa in chili eller något i munnen så det bränner sådär rejäääääääääääält".
Jag föredrar snön :p

grym huvudvärk.. innan denna månad är slut kommer jag ha fått hjärnblödning OCH hjärtattack.. Läkaren kommer bli galen på mig:D
Men bara att andas och försöka flyta med..på nåt sätt löser det sig.

Yay! Stallet har nu golv! Det måste förstås stelna/brinna färdigt men det lugger där och det är plant. Får sambo bara jobbet i Göteborg så hinner de nog slå upp boxarna i slutet av nästa vecka :D

Ut och kasta snöboll! Inte påpälsad i vinterkläder utan kanske en tjockare tröja bara, inte så man fryser-fryser men känner kylan väl :D
Och ptja, sedan tar man upp en snöboll, håller i den, inser att den är sviiinkall, håller lite till...och när man inte klarar av att hålla den längre så kastar man på något lämpligt :D

Upprepa vid behov :p

Fått virus på datorn och avskyr det. Verkar vara ett rätt nytt sådant för inte hittar man direkt hur man tar bort..:devil:

Fått höra saker i dag som gör mig otroligt ledsen. Får försöka skaka av mig det men det är lättare sagt än gjort.

Kul precis varit förkyld och nu tror jag att jag dragit på mig en ny förkylning:o
Ska försöka ta mig till sängen innan jag somnar i soffan, det drar luft rakt ner på en från spaltventilen nämligen.

Och idag har jag äntligen fått en egen handläggare på skuldsaneringsenheten :)

Grattis, eller vad man ska säga lil-sis :)

VV hjälpt en kollega idag att titta på dator och installera en skrivare på hennes gamla. Rullade därifrån efter allt fika. Var trevligt! :)

Har tyvärr ingen snö, annars hade jag provat:p

kl

VV: Hoppat idag med! Skoj!!

Det betyder att jag inom ett halvår har ett beslut. Hoppas att jag hinner bli på smällen medan de handlägger, då behöver jag mer pengar = sämre betalningsmöjligheter = större chans att få det beviljat. Vill ju bli av med skiten någon gång!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 453
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 522
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 100
· Visningar
57 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka