Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Att sitta i fåtöljen och glo på sport och inte göra ett dugg, det passar mig perfekt.

¨*bautakram!* :love:

VV: Testade min blivande kamera...alldeles för avancerat för ett pucko som jag :cry: (Ja, mitt självförtroende är i botten - igen!)

Jaa...men jag får...vad fasen heter det? Prestationsångest? När :love: är typ proffsfotograf :p

Nåja, man kan lära sig saker av varandra så han kan säkert lära mig :p

Jaa...men jag får...vad fasen heter det? Prestationsångest? När :love: är typ proffsfotograf :p

Nåja, man kan lära sig saker av varandra så han kan säkert lära mig :p

Jag har en kompis som är proffsfotograf... och en annan kompis som är en av Sveriges bästa filmare och redigerare... fast inte är jag rädd för att visa dem vad jag har fotat och filmat! Det är toppen att få feedback och lära sig mer :laugh:

Tror inte att Ferry tar ngn medalj sålänge han inte äter kolhydrater.

*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam* Emma :)

VV fick veta att min gamlamormor gick bort i förmiddags. Var väntat och det absolut bästa för hennes del. Får se om jag kan/får ta mig ner på begravning.

Skönt att vara ledig idag med! Men tre dars ledigt går ju tokfort.
Ligger på soffan och latar mig, bästa platsen :)

Skönt att vara ledig idag med! Men tre dars ledigt går ju tokfort.
Ligger på soffan och latar mig, bästa platsen :)

Låter inte helt fel :)

VV.
Känns som jag håller på att bli sjuk, igen! :confused: Förhoppningsvis lyckas jag komma undan, tänker dricka en massa te på halstabletter osv. Har inte tid, lust eller ork att vara sjuk igen. Någon som har andra tips på att komma ur eventuell förkylning som troligtvis sitter i halsen?

VV.
Känns som jag håller på att bli sjuk, igen! :confused: Förhoppningsvis lyckas jag komma undan, tänker dricka en massa te på halstabletter osv. Har inte tid, lust eller ork att vara sjuk igen. Någon som har andra tips på att komma ur eventuell förkylning som troligtvis sitter i halsen?

Jag gurglar med Nyodex... smakar fan men det brukar kännas lite bättre.

Hoppas du kryar på dig!

vv: Den där j*vla J har jag lust att ge en mycket välriktad spark på ett visst ställe. Om karln inte lämnar mig ifred snart så är det nog ett faktum! Spott & fräs!!!:mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
4 452
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 508
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
53 54 55
Svar
1 097
· Visningar
57 414

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka