Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

VV är dötrött och har bokat biljetter hem om en månad, bara 5000 kr. Billigt (tur inte jag betalar själv...)

Mailat min chef om att jag vill ha löneförhöjning inför mitt nya anställningskontrakt :bump:

Hahah J eller bonden??:rofl:

vv:Jag gör helst inte om gårdagen:mad: men gärna kvällen:angel::D

vv är så grymt trött idag, men vill verkligen gå på vattengympan ikväll. Får försöka hålla uppe ögonen med tändstickor :p

Halsontet var tydligen bara tillfälligt borta. Tbx för tredje ggn. Dret!

VAD har du gjort?
Snälla, säg att du varit hos läkare...?

Det är frågan.. Vet inte vad jag gjort. Har gamla skador som är uppkollade osv, men detta är en ny smärta på ny plats i nacken:cry:
Har inte varit hos läkare med nya smärtan nej..

De lär inte få jobbet i Göteborg för anläggningschefen vill ha en annan :(

Vad jag är less på att det aldrig finns några pengar, speciellt med alla djur :(

Det är frågan.. Vet inte vad jag gjort. Har gamla skador som är uppkollade osv, men detta är en ny smärta på ny plats i nacken:cry:
Har inte varit hos läkare med nya smärtan nej..

Men du, gör det!
Finns väl ingen anledning att inte göra det?

VV: mår pyton!

Jag gör det som faller mig in, jag skiter i vad folk tycker! :D mina kläder passar inte in, jag passar inte in i den traditionella kvinnliga mallen, mitt jobb är inte helt normalt, mina intressen är inte standard... och när jag bejakade vem jag är oavsett om jag passar in eller ej så blev jag mycket lyckligare! :love:

Hm, det där är ju bara inte vuxen till hälften. Jag vill inte gå till jobbet, inte ta ansvar för det eller för något annat. Det kan man ju liksom inte skippa.

Hm, det där är ju bara inte vuxen till hälften. Jag vill inte gå till jobbet, inte ta ansvar för det eller för något annat. Det kan man ju liksom inte skippa.

Det kan jag förstå, jag har ju turen att ha ett jobb jag älskar även om jag aldrig vet när och hur mycket jag får jobba... fast jag är känner mig ändå fri. Visst, ekonomin är skit och en pension kommer jag aldrig att få men å andra sidan lever jag nog inte så länge att det är ett problem och så länge jag lever ska jag ha kul! Det kanske inte är helt att låta bli att bli vuxen men litegrann iaf.

Jag är ledsen att du inte verkar trivas med ditt jobb :(

Jag trivs helt ok på mitt jobb, ganska bra tom. Problemet ligger inte i DET jobbet utan att jag är inne i en period när jag inte har lust med något mer än att bara vara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
4 466
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 395
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 524
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 101
· Visningar
57 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka