Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tråd för Värdelöst Vetande del 28

Ah, grannen från helvetet... :devil: är såå glad att jag bor i ett hus på landet! :D

Samma här! :) Har dock haft underliga grannar.. usch

Hus på landet är något som kanske hade passat whwycd´s granne, då kan han ju väsnas bäst han vill utan att någon störs, det hade ju varit en win/win situation :p

Kfm har beslutat att inleda min skuldsanering. Det betyder inte att den är beviljad men det är iaf tillräckligt illa för att de ska undersöka möjligheterna. Det är toppen!

Grym huvudvärk.. men har löst en telefonräkning och en hyra nu tack vare fina vänner!!
Bara en hyra, en telefonräkning plus fackavgift mmm kvar.. men ska få besked av soc på fredag el mån angående överklagandet.
På måndag ska jag på anställningsintervju och på onsdag ska jag jobba extra:) så det rör på sig, men för sakta...

Trots att jag har haft körkort i 3½ år och det inte var så kämpigt som jag hade befarat så känner jag en otrolig lättnad över att jag tog tag i det och klarade det varje gång jag ser ngn av körskolans bilar i centrum.

Sitter bakåtlutad med stora kudden och mjuka filten. Väntar på Boody of Proof. Spelar in Chicago Fire för det är också bra.

Skönt att höra att det går åt rätt håll! En stor kram till dig :idea:

Vad skönt att höra Sonic!

VV nu är det tråkigt att vara hemma sjuk, får bli att jobba imorgon.

Grym huvudvärk.. men har löst en telefonräkning och en hyra nu tack vare fina vänner!!
Bara en hyra, en telefonräkning plus fackavgift mmm kvar.. men ska få besked av soc på fredag el mån angående överklagandet.
På måndag ska jag på anställningsintervju och på onsdag ska jag jobba extra:) så det rör på sig, men för sakta...

Härligt!

VV: Jag är världens största idiot!!! :cry::cry::cry:

Härligt, håller tummarna för anställningsintervjun och att allt blir bra för dig
a042.gif

vv: Åh vad skönt det var att klippa håret! Älskar min frissa, hon vet precis hur jag vill ha mitt hår :love:

Glad kan du vara ändå, jag kollade på bilden med dina assnygga ben förut!

Damn woman! :laugh:

Vilken lättnad! Sambons firma fick jobbet i Göteborg. Trist att de blir borta men sjukt bra för ekonomin!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
4 530
Senast: pepp
·
Tjatter Här är tråden för sådant som inte fyller någon funktion att veta men som man ändå vill att alla ska veta 😄 Visste ni tex att om man...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 396
Senast: Tarnin
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 810
Senast: cambodia
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
54 55 56
Svar
1 103
· Visningar
57 660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka