G
Gisburne
Sv: Tr v 2011
Finns det någon utförlig förklaring av reglerna i er mentorcup någonstans så att man kan läsa?
Finns det någon utförlig förklaring av reglerna i er mentorcup någonstans så att man kan läsa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är detta P ?? Isf har du fått mail den 'andra vägen'. =)
Är det inte vettigare i så fall att öka breddkravet till 120 eller 125 cm?
Men återigen ifrågasätter jag hur stort "problemet" är: hur många ekipage har ni sett välta i galoppen för att vagnen var smal?
Jag har hört om två olika kuskar som vält på skrittsträckan under internationella tävlingarMin erfarenhet är att det mest välts på svårklasstävlingar eller likvärdigt.
Varför gå ihop (lite för sent för det också tror jag), det går väl lika bra att författa på varsin kammare. Jag har redan postat två mail ikvällSprider ordet vidare...
Körkommittén ska ha möte imorgon. Vore det inte en bra grej om vi som har åsikter här i tråden gick ihop och skrev ett gemensamt brev till dem? Vi är väl tävlingskuskar allihop förmodar jag och i mer eller mindre mån berörda av ändringarna.