TR igen...

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare MaLu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 168
M

MaLu

Hur är det nu, kommer det några nya TR eller inte? Dressyr, voltige och körning verkar ju ha kommit nya för i år men de andra då? Någon som vet?

malu

Sv: TR igen...

okej. Vad tråkigt. Känns lite dumt att köpa de gamla om de kommer uppdateras snart igen...

malu

Låt oss hoppas att TR snart kommer i samma form som dressyrprogrammboken, med utbytbara sidor alltså!
Väldigt praktiskt, men tjänar de tillräckligt med pengar på oss då månne :confused:

Jadu, det hade ju verkligen varit bra. Kanske ska tipsa dem?

malu

Liknande trådar

Dressyr Nu har nya TR kommit. Ser fram emot att tävla utan nosgrimma (om han vill vara tävlingshäst). Och jag ser fram emot att döma fler... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 482
Senast: sweep
·
Tävling Jag är generellt inte så förtjust i kopplingarna sport och UAE, och nu verkar det som att företag även gått in och sponsrat anrika... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 311
Senast: fio
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 304
Senast: Mirtai
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka