Ett försäkringsbolag som är känt för sina höga premierJag läste något kryptiskt om det. Vet du vilken sponsor det handlar om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett försäkringsbolag som är känt för sina höga premierJag läste något kryptiskt om det. Vet du vilken sponsor det handlar om?
Detta värmer då det visar att många faktiskt bryr sigJag kollade biljettförsäljningen för några dgr sedan på den viktigaste helgen och det var nästan inga biljetter sålda överhuvudtaget. Plus att mängder med utställare och sponsorer hoppat av.
Underbart!Ett försäkringsbolag som är känt för sina höga premier
Jag tycker det låter mycket troligare att det är beroende på sponsorer som drar sig ur, utställare som avbokar. låg biljettförsäljning och brist på volontärer än rena olagliga hot. Det vore väl dock att tappa ansiktet om man erkänner att man får krypa till korset pga "pöbelns" tilltag än att skylla på sagda "pöbel" för att de hotat dem.
Det tror jag med. Men Jana skulle aldrig erkänna det.
Har Lisen verkligen ett gott rykte? Inte i hästförsäljningsvärlden i alla fall!!Jag kollade biljettförsäljningen för några dgr sedan på den viktigaste helgen och det var nästan inga biljetter sålda överhuvudtaget. Plus att mängder med utställare och sponsorer hoppat av.
Sedan tror jag att dom blandar ihop hat och kritik. Vet ju att Lisen pratar om hat och negativa människor medan jag ser människor som står upp för mänskliga rättigheter och inte säljer sin ryggrad som Lisen gjort.
Ödets ironi: Lisen förstör delvis sitt goda rykte bara för att Jana skulle ändra sig 2 dgr senare![]()
Jag kollade biljettförsäljningen för några dgr sedan på den viktigaste helgen och det var nästan inga biljetter sålda överhuvudtaget. Plus att mängder med utställare och sponsorer hoppat av.
Sedan tror jag att dom blandar ihop hat och kritik. Vet ju att Lisen pratar om hat och negativa människor medan jag ser människor som står upp för mänskliga rättigheter och inte säljer sin ryggrad som Lisen gjort.
Ödets ironi: Lisen förstör delvis sitt goda rykte bara för att Jana skulle ändra sig 2 dgr senare![]()
Det har du rätt i."Hot" om att ingen kommer är ju "hot" om man nu vill svänga sej med de termerna...
Och som @tara tar upp... Om ingen anmäler sej som volontär faller hela tävlingen på det med ! (HOT !)
så beroende på var man lägger "hotnivån" har det nog varit MASSOR med hot !![]()
Sen kommunen där tävlingen hålls var väl inte jätteglada. De sponsrar ju också.Jag läste något kryptiskt om det. Vet du vilken sponsor det handlar om?
Jag tänker mer runt den vanliga ridsporten. Som arbetsgivare vet jag att det finns en hel del tveksamheter, iallafall för en tid sedan. Nu har jag ingen aning om det har förbättrats.Har Lisen verkligen ett gott rykte? Inte i hästförsäljningsvärlden i alla fall!!
Problemet är ju att de är så stora och inflytelserika så ingen vågar säga ngt. Jag upplever inte Lisen alls populär ”egentligen”.Jag tänker mer runt den vanliga ridsporten. Som arbetsgivare vet jag att det finns en hel del tveksamheter, iallafall för en tid sedan. Nu har jag ingen aning om det har förbättrats.
Nä du kan ha rätt. Många trodde mer om henne iallafall.Problemet är ju att de är så stora och inflytelserika så ingen vågar säga ngt. Jag upplever inte Lisen alls populär ”egentligen”.
Tycker det är konstigt Peder inte får mer kritik för vart han väljer att tävla så jag är inte förvånad att Lisen, Maria, m.f pratar gott om Falsterbo ändå.
Vet någon hur tonerna går i Hickstead och Hamburg?
Försöker hitta om det kommit ut något i utländsk press om avhoppet?