Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur söta får de vara egentligenTjoho, det snöar
Hur söta får de vara egentligen
(SNÖ!! /Avis)
Hur söta som helst såklart, det är ju pyttingpirater och jo årets första snö har anlänt
Och skrynklorna
Du har sparat en åt mig va (skämt åsido, men hjälp så söta)
Om du tar jägarexamen nu och fixar jaktmark till nästa år, så är ju en sista kull på tanten planerad
Veterinären är inbokad på 8-veckorsdagen. Dvs nu på onsdag, sen flyttar den första på torsdag, 3 på fredag, evt nån på helgen, 1 på tisdagen och de andra 2 är inte riktigt klart än vilken dag de flyttar.Ska inte piraterna flytta snart?
Vi har redan ca 400 ha i släkten, räcker det?
@Gnist Jag skojar såklart, hehe. Här blir ingen liten pirat på ett tag utan en rödräv. Duger bra för mitt jaktintresse att ha en apportör.
Marker har vi så det duger utöver släktens då. Sambon har mer koll på det där med jaktlag etc
Haha, jo jag vet att du bara skojar men fauvear är ju förjäkla söta som valpar med sina skrynklor och fladderöron
Jag älskar mina galet sociala pyttingar men gissa om jag kommer njuta av lugnet när de flyttat och bara Bonny är kvar
På tal om att trycka in ansiktet @machafuko
Han ser lite yshlig ut, gillade han inte att bli blöt?Nyduschade, rena och fräscha små pirater
Veterinärbesök i morgon fm, sen flyttar en i morgon em, en på torsdag, tre på fredag, en på tisdag och två blir kvar en liten stund extra
Han ser lite yshlig ut, gillade han inte att bli blöt?