Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser väl alla att den där är oskyldig .De bryr sig föga i den här vildingen och hennes upptåg
Har inte fransosen kommit hem o kan hjälpa till att terra katterna?De bryr sig föga i den här vildingen och hennes upptåg
Har inte fransosen kommit hem o kan hjälpa till att terra katterna?
Inget ovanligtNej, det blev lite hicka i planeringen, så det är senarelagt.
De bryr sig föga i den här vildingen och hennes upptåg
Men alltså nej, jag kan inte se en enda bild. Ser bara små irriterande rutor. Har iPhone o kör Safari. Äger varken dator eller iPad. Vad behöver jag?
Jaha, okej. Vad synd. Tack i alla fall.Jag tror det är pga en Buke-uppdatering som ändrade sättet man kan lägga upp bilder på.
Jag kan inte heller se.....Men alltså nej, jag kan inte se en enda bild. Ser bara små irriterande rutor. Har iPhone o kör Safari. Äger varken dator eller iPad. Vad behöver jag?
Kan det inte vara så att bilderna inte ligger uppe för att tråden är från 2017?Jag tror det är pga en Buke-uppdatering som ändrade sättet man kan lägga upp bilder på.
Kan det inte vara så att bilderna inte ligger uppe för att tråden är från 2017?
Kan det inte vara så att bilderna inte ligger uppe för att tråden är från 2017?
Kopiera bilden har man väl aldrig kunnat? Det är väl först nu man kan ladda upp rakt i inlägget istället för att lägga in länkAlla bilder ligger kvar på kennelsidan och har inte blivit flyttade/raderade, så det beror nog inte på det men förut kunde man kopiera själva bilden och klistra in. Nu måste man kopiera bildadressen och jag gissar på att det är där det hänt något som gör att tidigare bilder inte syns.
Jodå, det kan man precis som förut, högerklicka på bilden, sätt muspekaren i textfältet o tryck ctrl + vKopiera bilden har man väl aldrig kunnat? Det är väl först nu man kan ladda upp rakt i inlägget istället för att lägga in länk