Gnist
Trådstartare
Hösten tycks vara fel årstid att ha fauve-valpar. De kamoufleras för bra mot löven .
Springer som galningar åt alla håll och kanter gör de dock alla årstider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hösten tycks vara fel årstid att ha fauve-valpar. De kamoufleras för bra mot löven .
Det är ju bassetarVa mycket öron
De ska ju flyyyga fram efter viltet.Va mycket öron
Och smakar gott!Katter är roliga, fram tills de fräser
Bara som en liten parentes för att det är kul med färger : irländsk terrier t.ex. är alltid genetiskt sobel och föds mörka precis som som en del av valparna i tråden, men blir helt röda som vuxna.
Jösses vad han har bleknat
Det händer mycket på en månad
Jösses vad han har bleknat
Sen är det ju en jakthund och jag antar att förmågan inte sitter i pälsfärgen ,idioterJa, han kommer bli fin i färgen den där och jag kan inte låta bli att småflina för mig själv åt att det lär sticka en del i ögonen på de, som när valparna föddes kände det nödvändigt att nedlåtande påpeka att "de fick lite för mycket pigment"
För jag var och har hela tiden varit tydlig med att just pigmentet var en av de saker som gjorde att jag kombinerade de linjer jag gjorde och det finns ju de som gärna hackar ner på vad de tror är något fel
Jag är i af skitnöjd med kullen, både hur de är i temperament, självständighet, lynne, exteriör och pigment.
Sen är det ju en jakthund och jag antar att förmågan inte sitter i pälsfärgen ,idioter
Alldeles för tama,det är ju ingen som hänger i gardinerna,vill du låna en mops av mig och höja nivån ett snäpp
Alldeles för tama,det är ju ingen som hänger i gardinerna,vill du låna en mops av mig och höja nivån ett snäpp