Jag är här!
Har sovit i 12 timmar (ställer om från nattjobb).
Nu har jag tandläkare på eftermiddagen men kommer tillbaka efter det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är här!
Alltså jag måste rösta om 3 timmar så om någon kunde vara så vänlig att göra något misstänkt innan dess så vore det snällt ! Det finns ju absolut ingenting just nu...
Aha!Jag är en gremlin...
Alltså jag måste rösta om 3 timmar så om någon kunde vara så vänlig att göra något misstänkt innan dess så vore det snällt ! Det finns ju absolut ingenting just nu...
Lätt hänt!Avdelning förvirrad läste sent inatt att DL var fredag. Missade att det stod DL torsdag också. Blir väl lätt så när man läser för fort och lider av kronisk sömnbrist (min snart 4 månaders bebis har bestämt sig för att vara vaken långt in på natten).
Bumpo har alltså en Gremlin hemma? Bumpo gillar Gremlins??@Lenis min Fluffboll ser faktiskt ut som en Gremlin, bör jag bli orolig nu?
Jag är här!
Har sovit i 12 timmar (ställer om från nattjobb).
Nu har jag tandläkare på eftermiddagen men kommer tillbaka efter det.
Avdelning förvirrad läste sent inatt att DL var fredag. Missade att det stod DL torsdag också. Blir väl lätt så när man läser för fort och lider av kronisk sömnbrist (min snart 4 månaders bebis har bestämt sig för att vara vaken långt in på natten).
Det är ju bara för Gremlins som det är farligt att äta på nätterna, så snarare är det mer misstänkt att inte äta på natten - för då kanske man är en ännu inte förvandlad gremlin som vill verka snäll så länge det går...Nattjobbare äter ju så gott som alltid under nätterna, aight?? Misstänkt värre!
Ytterligare en som är uppe om nätterna!
Mer seriöst: hittar inget riktigt att gå på mer än temarelaterat. Inte så konstigt i sig eftersom det är rätt tidigt. Ska dock hålla i en träning ikväll och lär inte vara hemma före 22 så skulle behöva röstaföre halv sju.
Ser inget konstigt i rösten från @Idahoe . Det är första rösten och inte heller jag kan hitta något bättre just nu.
Det är ju bara för Gremlins som det är farligt att äta på nätterna, så snarare är det mer misstänkt att inte äta på natten - för då kanske man är en ännu inte förvandlad gremlin som vill verka snäll så länge det går...
Ahaaa, då hänger jag med. Tror jag. (Var du tvungen att lämpa över bakfyllan på mig?) Jag köper nog också @Idahoe och hur hen tänkte med rösten där egentligen.Jag kanske var otydlig. Jag köper rösten iom att en måste gå på temarelaterat när inget hänt. Jag menar inte att jag håller med och tänker rösta på dig. Bara att jag inte misstänker @Idahoe på grund av den.
Ahaaa, då hänger jag med. Tror jag. (Var du tvungen att lämpa över bakfyllan på mig?) Jag köper nog också @Idahoe och hur hen tänkte med rösten där egentligen.
Men då tänker vi samma där.Haha, jag tog den själv, tro mig!
Ja, alltså det finns ju typ inget att gå på, så därför förstår jag rösten.
Jag har min vanliga torsdagskvällsaktivitet och jag vill lägga en röst för att inte missa. Men alltså...på vem?
Ida har röstat på bumpo med en typisk DL1 röst. Det är ungefär det. Min absolut enda fundering är varför mammas inte röstat - hon skulle ju rösta vid 18:30 för att var säker på att hinna och ingen röst har inkommit, kan det vara så att hon är i lyan och väljer att ligga lågt tills de ser vartåt det barkar? (nej så dålig teori, men nånting måste man ju komma med)
cirkus röstar på Mammas med en pissusel teori