Mammas long time no play/see
Dito bäjb!
Mvh kollade deltagarlistan först nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mammas long time no play/see
Dito bäjb!
Välkommen tillbaks till lekarna.Dito bäjb!
Oh noo misären even though ostbågar är bläääOckså mvh tappar bort ostbågar om jag tappar dem på golvet.
Välkommen tillbaks till lekarna.
Oh noo misären even though ostbågar är bläää
Stackars BARNET!Tack!
De är slut nu. de var också BARNETS! Mvh bad mom!
Stackars BARNET!
Mvh skrattar olämpligt mycket
J
Man skulle i vanlig ordning kunna spekulera i antalet ulvar (vad är Gremlins för nåt egentligen? Känns son om jag missat nån film eller nåt? ) som "borde" ligga runt 12/3=4 st. Men det är ju som vanligt ett väldigt osäkert resonemang.
Jag vill kolla att jag uppfattat Tomtens roll rätt, @Lenis stämmer det att tomten har 3 paket och sen är det slut eller fylls de på när alla är använda? Och om det bara är 3, måste Tomten använda ett varje natt de tre första nätterna eller får han vänta och tex dela ut natt 1, 3, 4 ?
Okej! Så tomten har alltså bara extra förmåga de 3 första nätterna sen är paketen slut?Ang tomten så får hen ett paket att kunna dela ut varje natt och får själv välja om det ska delas ut eller ej. Nästa natt är det ett annat paket så det sparas inte på hög, tomten vet aldrig i förväg vilket paket som kan delas ut förrän aktuell dag.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Gremlins
Åååh, pringles . Om mamma behövde ostbågar och BARNET inte minns kan barnet skyllla sig själv.Barnet har glömt att han har dem och jag har ohemula mängder pringles hemma. Han överlever. Det hade jag dock inte gjort!
Äsch, GÅR det ens att skratta olämpligt mycket?
Så det skulle kunna bli så att tomten inte delar ut ett enda paket? Inte för att jag tror att det händer, men i teorin?Ang tomten så får hen ett paket att kunna dela ut varje natt och får själv välja om det ska delas ut eller ej. Nästa natt är det ett annat paket så det sparas inte på hög, tomten vet aldrig i förväg vilket paket som kan delas ut förrän aktuell dag.
Barnet har glömt att han har dem och jag har ohemula mängder pringles hemma. Han överlever. Det hade jag dock inte gjort!
Äsch, GÅR det ens att skratta olämpligt mycket?
Ang tomten så får hen ett paket att kunna dela ut varje natt och får själv välja om det ska delas ut eller ej. Nästa natt är det ett annat paket så det sparas inte på hög, tomten vet aldrig i förväg vilket paket som kan delas ut förrän aktuell dag.
Okej! Så tomten har alltså bara extra förmåga de 3 första nätterna sen är paketen slut?
Bra att veta att tomten inte väljer paket själv
Ah, den filmen har jag missat!
Så det skulle kunna bli så att tomten inte delar ut ett enda paket? Inte för att jag tror att det händer, men i teorin?
Jag tänker att tomten måste få fler paket iom att det står "varje natt" i beskrivningen? @Lenis
Får mottagaren av paketet vänta med att använda sin present eller måste det användas direkt?