Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har !!!!Himmel vad stilla det var här idag då. Nån som har några tankar?
Gällande Idahoe och Ferrari så lyckas jag ärligt talat inte riktigt hålla isär dem De har i mina ögon ganska lika teflonaktigt spelstilar.
Jag hoppas hon kickas då det enbart gynnar de onda att ha en inaktiv spelare med i leken.
Fast om hon skulle vara god (vilket jag iofs tvivlar på) innebär det att onda vinner direkt om det är 4 ulvar.
Vart håller alla hus? Det är drygt en halvtimme till deadline, och det känns som goda måste mobilisera oss om vi ska fixa det här!
Med tanke på hur dött det är här så tycker jag du kan skriva alltJag är här och tror att jag parat ihop kvarvarande goda roller förutom en. Och har en person som inte borde kunna ha den rollen, så den personen borde vara ulv. Men jag vet inte hur mycket man bör och får skriva ut.
D
Det har du rätt i, tänkte inte på att det är LL som väljer paketen. Tänkte att Tomten borde velat få ut information så tidigt som möjligt. Fel av mig!
Jag förstod det som att paketen måste användas direkt? Dvs om Tomten delar ut ett skydd till mig så är jag skyddad den natten? Är det alltså så att jag då får skyddet, och får välja vem jag vill skydda kommande natt? *förvirrad*