To die for!

_Ninni_Hedblom_

Trådstartare
Fotade några av kaninerna och fick en riktigt bra bild på min älsklingshane.
Han har så goa kinder att jag bara känner för att nypa tag i dem och snosa in mig i pälsen. :love:

z24xg.jpg

Eller vad säger ni? :D

Sv: To die for!

MEN GUD!! :love: :love: :love:
Vilka kinder, och det där stora huvudet till så små tassar? Nae, skicka hit, omedelbart BUMS! :love:

Ja, han är en riktig charmör på alla sätt och vis! :D
Om han bara vore lika bra på att hålla sig ren, som han var på att charma folk... :angel:

Bara väntar och hoppas att den sparade dottern får hans underbara kinder. :D
Och det börjar då se så ut. :love:
2dqvz7.jpg

Hon har lång tid kvar att få lika maffiga kinder, hon är ju bara snart 4 månader tösen.

Lägger in en bonusbild på söta Pelle. :)
bip2za.jpg

Fotade några av kaninerna och fick en riktigt bra bild på min älsklingshane.
Han har så goa kinder att jag bara känner för att nypa tag i dem och snosa in mig i pälsen. :love:

z24xg.jpg

Eller vad säger ni? :D

Jag DÖR! Om du behöver kaninvakt någon gång... ;)

Jag DÖR! Om du behöver kaninvakt någon gång... ;)

Och just det... hur lägger du in en bild bara sådär? Utan att "hänvisa" till en hemsida...
Och jag kan typ bara ha en bild på mitt galleri... iofs är bilden rätt stor.. men ändå. Har man allmänt lite plats?

NINNI! jag tror att du är den jag har letat efter. du verkar kunna mycket om kaniner. läs mitt inlägg om våran aggressiva kaninhona och se om du har något svar! :) jag vet inte vad jag ska göra!!!!!

Pelle är bara för söt! :D
Jag har länge kollat på dina underbara bilder på bilddagboken,
Men jag har inte vågat kommentera . :angel:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 405
Senast: valpköpare
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 343
Senast: Juli0a
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 156
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar