Jag har gått ner runt 50kg och sen upp 20 igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen tillbaka i bassängen igen! Skön träningsvärk i kroppen idag...
Och skälet till att jag skriver det i just den här tråden är att jag av erfarenhet vet att vikten brukar gå åt rätt håll direkt när jag börjar röra lite mer på mig...
Kolla stadium och deras eget märke soc. Dom har haft fodrade tights i många storlekar förut i alla fall.undrar om det är någon som har tips på bra träningstights som är fodrade? I stl 48 /2xl?
spinner vidare på din tankeundrar om det är någon som har tips på bra träningstights som är fodrade? I stl 48 /2xl?
Men väger du dig inte för ofta?2/11: 80,4 kg
4/11: 79,3 kg
6/11: 78,8 kg
9/11: 80,1 kg
Hepp. Det här gick ju inte som tänkt? Trodde jag skulle få se betydligt snabbare resultat, så i fredags surnade jag ihop och åt vanlig mat över helgen, små portioner. Resten av de naturdiet jag har kvar får jag använda som mellanmål.
Men väger du dig inte för ofta?
Jag vet bara med mig själv (sedan när jag hade en våg - det har jag inte haft på många år) att min vikt kan variera uppemot 2-3 kg både uppåt och neråt mellan olika vägningar, inom ett kort tidsspann. Det kan t.ex bero på att jag vissa dagar har samlat på mig mer vätska än andra dagar.
Jag väger mig varje dag och har så gjort sen i våras, så jag har god koll på kroppens reaktioner och hur den fungerar med vätska, mens osv.
att ha bra matrutiner är ett väldigt bra steg i rätt riktning.Vara på arbetsplats är väldigt bra för mina matvanor. Inte för att det syns så mycket på vågen men förr eller senare gör det väl det.
Saknar er. Hänger i vikttråden men känner ändå att jag vill hålla igång den här.
fast jag kanske inte platsar här längre?
jag vill ju fortfarande gå ner 10 kilo till.