Klippan? Stajling, alltså, så snuskigt och ändå gör man det, för vem har råd att chansa?
Exakt.
Inte klippan, bara grå vanliga från Hemtex. Och överkast i ljusgrå sammet. Grå, grå, grå....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klippan? Stajling, alltså, så snuskigt och ändå gör man det, för vem har råd att chansa?
Den enda gång jag har sålt en lägenhet ville mäklaren.låna mig SMAKFULLA bilder att ha på väggen istället för mina vanlig.Klippan? Stajling, alltså, så snuskigt och ändå gör man det, för vem har råd att chansa?
Igår var jag och en väninna på kvällsbad på Kallbadhuset. Det ingick soppbuffé med bröd. Helt okej soppor men lite osalta. Väl inne på badet var det lermasker och ett stort fint fruktbord. Vid fruktbordet stod även en skål med vad vi identifierade som apelsinsoppa (och soppslev) med en skål kokosflingor bredvid. Massa shotglas, så vi trodde man skulle hälla upp en shot, toppa med kokos och sedan svepa. Innan vi hade hunnit ta oss varsin sådan såg vi de bredvid börja skrubba in sig med apelsinsoppan och kokos, som de blandade i shotglasen. Det var tydligen bodyscrub TUR vi inte hann förse oss med en stänkare!
Förlåt men där skrattade jag rakt ut! Episkt
Åh, smördegssnurror! Det gjorde min mormor!Proppmätt efter mammas 70-årskalas, trots att jag varken åt potatisgratäng, lax, rostbiff eller kyckling. Jag åt smördegssnurror, pastasallad, bröd, exotiska frukter, äppelpaj med vaniljsås och chokladtårta. Drack rabarber/fläderlemonad, prosecco, äppelcider och äppelmust.
Den enda gång jag har sålt en lägenhet ville mäklaren.låna mig SMAKFULLA bilder att ha på väggen istället för mina vanlig.
Men jag råkade köpa i extrembillig tidsfas och sälja i extremdyr (utan avsikt alls), så jag ställde inte upp.