Liten är ordet. Herregud vad sänkt jag är. Det är helt fånigt, självförtroendet håller uppenbarligen inte för virusattacker.
Krya på dig! Ska jag komma förbi med en Skogaholmslimpa eller så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Liten är ordet. Herregud vad sänkt jag är. Det är helt fånigt, självförtroendet håller uppenbarligen inte för virusattacker.
Åh, våfflor!Jag har helt glömt att planera något att äta ikväll (so much for präkt-Anna som tipsade om vikten av förberedelser) så funderar på att käka våfflor. Har några räkor i frysen och turkisk yoghurt och dill och rödlök finns... det är en av mina favoritmiddagar och en av få rätter som jag gärna äter stående vid köksbänken. Har just ätit pastagratäng med belugabolognese till lunch och är proppmätt, så det kan räcka gott med våfflor. Får se hur det känns när jag är på hemväg.
Fastighetsskötaren var och inspekterade min spis imorse och kommer att rekommendera styrelsen att ge mig en ny (jag hyr av en bostadsrättsförening) så jag håller tummarna för att de håller med! Tänk om jag kunde få fyra plattor... fast det kanske inte finns 55cm-are med fyra plattor. Återstår att se!
Åh, våfflor!
Ja visst! Jag har lite svårt för våfflor med grädde och sylt, blir ofta illamående av det, men savoury (kan verkligen inte hitta en svensk motsvarighet till det ordet?!) våfflor är bland det bästa som finns! "Tur" att jag inte äger något våffeljärn...Ja, det är ju så himla gott! Jag skulle väl inte äta våfflor med sylt och grädde till middag direkt (möjligen på våffeldagen), men på detta viset känns det ju inte värre än crêpes eller så.
Ja visst! Jag har lite svårt för våfflor med grädde och sylt, blir ofta illamående av det, men savoury (kan verkligen inte hitta en svensk motsvarighet till det ordet?!) våfflor är bland det bästa som finns! "Tur" att jag inte äger något våffeljärn...
Lider med dig!Inte ens kaffe är gott!
Inte ens kaffe är gott!
Ja, det är ju så himla gott! Jag skulle väl inte äta våfflor med sylt och grädde till middag direkt (möjligen på våffeldagen), men på detta viset känns det ju inte värre än crêpes eller så.