Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick det till middag härom helgen och till det åt vi guacamole och en toppengod röra med fetaost, soltorkade tomater och en klick créme fraishe. Bara ett tipsIkväll tänkte jag göra någon sorts burgare på halloumi och kikärter, någon sorts salsa till det och någon sorts sötpotatisfrites med majsmjöl. Många sorter alltså
Fick det till middag härom helgen och till det åt vi guacamole och en toppengod röra med fetaost, soltorkade tomater och en klick créme fraishe. Bara ett tips
Hur gör du burgarna då? Mixar du halloumin och kikärterna? Det låter himla gott, jag älskar halloumi....Ikväll tänkte jag göra någon sorts burgare på halloumi och kikärter, någon sorts salsa till det och någon sorts sötpotatisfrites med majsmjöl. Många sorter alltså
När jag har gjort biffar på halloumi har jag rivit dem på grövsta sidan av ett rivjärn och sen blandat med restenHur gör du burgarna då? Mixar du halloumin och kikärterna? Det låter himla gott, jag älskar halloumi....
Jag har frotterat mig med staden kulturelit(...) och druckit rödtjut. Inte en snitt eller några tapas så långt ögat nådde - katastrof. Nyss hemkommern, berusad och hungrig som en varg. Därför: kylskåpsinventering.
Inte rimligen. Komplott för att få en mer uppsluppen tillställning?Misär! Kan det ens vara lagligt?
Inte rimligen. Komplott för att få en mer uppsluppen tillställning?
Brottsofferjourens telefonkö var för lång igår kväll, men jag ska göra ett nytt försök att få stöd idag