Hm, om jag presterar bildbevis lovar jag att sätta det i en spoiler.Är lite besviken men ändå nöjd. Funderade på att kräva bildbevis men kom på att det inte var hårfärg dom diskuterades.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, om jag presterar bildbevis lovar jag att sätta det i en spoiler.Är lite besviken men ändå nöjd. Funderade på att kräva bildbevis men kom på att det inte var hårfärg dom diskuterades.
Rätt tröttsamt hälsotecken, men jag vill ändå gratulera! Nu är du åter en Riktig Quinna!Tackar! Skum sak att fira, för så jävla roligt är det ju inte
Just så. Moderlig, öm, omhändertagande. Frodig.Riktig Quinna!
Bördig, rentav.Just så. Moderlig, öm, omhändertagande. Frodig.
(och tack, det är ju bra, egentligen)
Bördig, rentav.
Såna är vi här, bördiga och fruktsamma
För övrigt så har @Anna bjudit påmanat idag - supergod paj med den beryktade salamin (både fänkål och tryffel), goda tomater, fetaost, purjolök, ruccola, svarta oliver och fetaost.
Semla bakad av Anna till efterrätt framför på spåret - så himla gott!
Till middagen hade @Ceta med sig riktigt god äppelmust och jag bidrog (förvånansvärt nog) med surdegsbröd
Inkognito, precis nedanför Grand. De har en syndigt god chokladkaka, riktigt fina cheesecakes och en banoffeepaj som är to die for plus att det är sjukt mysiga lokalerLunds bästa fik, @Flixon , du inser väl att det här inte duger? Mer information, tack!
Ser ju helt fantastiskt gott ut.Ja det var gott allting! Längtar efter att äta lyxfrukost med bröd och överbliven salami om ett tag!
Vad gäller pajen vill jag göra ett inflik - det var bara ost och purjo i själva pajen, resten lägger man uppepå. Annars hade det blivit väl tätt tror jag
När kan vi komma?Ska blanda till lite rub för revbensspjällen Jag kommer att få en väl marmorerad ryggbiff
Det blir också grillade potatisar och grillade champinjoner (både fulla och nyktra )
När kan vi komma?
De är ju alltid fullsatta, så jag har misstänkt att de är bra! Vi har varit där och försäkt få plats några gångerInkognito, precis nedanför Grand. De har en syndigt god chokladkaka, riktigt fina cheesecakes och en banoffeepaj som är to die for plus att det är sjukt mysiga lokaler