Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar lite på vad som ska lagas ikväll. Det lutar åt något indiskinspirerat; har sötpotatis, morötter, linser, spenat, krossade tomater, ingefära, kikärter, kokosmjölk och koriander hemma. Kanske inte allt i samma gryta dock. Någon som sitter inne på något bra recept?
Det låter väl suveränt med chili och vitlök till?
Njao, både linser och kikärtor? Känns som att jag borde välja en av dem
Kom vi inte överens om att det programmet var skämskuddeprogram? Tycker @athena_arabians verkar för cool för deltagande!Jag ser fram emot att se som vinnare i grillmästarna framöver! Det hade varit så coolt
Jag tänker att om @athena_arabians är med så kommer det lyfta programmet och göra det sevärt!Kom vi inte överens om att det programmet var skämskuddeprogram? Tycker @athena_arabians verkar för cool för deltagande!
Kom vi inte överens om att det programmet var skämskuddeprogram? Tycker @athena_arabians verkar för cool för deltagande!
Jag tänker att om @athena_arabians är med så kommer det lyfta programmet och göra det sevärt!
Det också! Och någon som inte är en stereotyp manlig materisportare Jag tror verkligen du hade lyft programmetTack, vad snällt Du menar att det skulle behövas en motvalls kärring som ger blanka f-n i om hon vinner så länge det blir så perfekt det kan bli i min gom?
Snarare borde @athena_arabians ha ett eget, mer folkbildande, program om hur man kan grilla. Som ett matlagningsprogram, fast vid grillen, och utan materialsport och utan spektakulära köttbitar från antingen plågade eller utrotningshotade djur!Det också! Och någon som inte är en stereotyp manlig materisportare Jag tror verkligen du hade lyft programmet
Ja, och som visar att grillning är matlagning, ingen jäkla machosport!Snarare borde @athena_arabians ha ett eget, mer folkbildande, program om hur man kan grilla. Som ett matlagningsprogram, fast vid grillen, och utan materialsport och utan spektakulära köttbitar från antingen plågade eller utrotningshotade djur!
DET hade sannerligen varit ett bra program!Snarare borde @athena_arabians ha ett eget, mer folkbildande, program om hur man kan grilla. Som ett matlagningsprogram, fast vid grillen, och utan materialsport och utan spektakulära köttbitar från antingen plågade eller utrotningshotade djur!
Ja! Jag önskar verkligen att jag kunde grilla!
Jag kremerar lite grönsaker och fisk på sommaren, men det är inga kulinariska höjdpunkter, snarare nåt vi gör för att det är lite trevligt att sitta på en stol med ett glas vin och slippa stå inne och laga mat.
Fisk i foliepaket är väl det som blir bäst...
Jag tycker det är apsvårt att veta när grillen är lagom varm, hur lång tid innan man ska äta den ska tändas, mängd grillkol osv. Smaken brukar bli sådär, jag vet inte hur jag ska krydda eländet heller.
Grillat lamm är typ det godaste som finns, men inte om jag grillat det...