Tack! Misstänkte det. Cognac eller rom låter bra. Avlägger rapport senInte för mycket stjärnanis, 2 st till 4 päron?
Cognac kanske? Eller Rom?
Annars kan du ösa på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Misstänkte det. Cognac eller rom låter bra. Avlägger rapport senInte för mycket stjärnanis, 2 st till 4 päron?
Cognac kanske? Eller Rom?
Annars kan du ösa på!
Jag hade inte tagit sötpotatis, just pga sötman. Men jag är väldigt gnällig när det gäller söt smak på mat.Ska göra rödbetsbiffar med chevredipp idag o velar om jag ska göra klyftpotatis på vanlig potatis eller sötpotatis?
Någon som har en åsikt?
Tänker om det blir för sött iom att biffarna ändå e lite söta av morot o rödbeta.
Ska göra rödbetsbiffar med chevredipp idag o velar om jag ska göra klyftpotatis på vanlig potatis eller sötpotatis?
Någon som har en åsikt?
Tänker om det blir för sött iom att biffarna ändå e lite söta av morot o rödbeta.
Jag har just ätit wok på pulled pork, risnudlar och grönsaker till lunch.
Så åt jag två pepparkakor till efterrätt och blev väl lite uppspelt för när jag kom tillbaks till skrivbordet hade någon skrivit till mig på Skype, en ganska hög chef.
Hen inledde samtalet med "Hej!". Jag hade knappt satt mig ner, skrev i farten och svarade, proffsigt nog "Geh!".
Ja? Du hade väl pepparkaka kvar i munnen, då låter hej så.
Ja... man kanske skriver grötigare när man har pepparkaka i munnen? Det skulle ju förklara saken.
Hen avslutade vår konversation med att skriva "Tredfvlig helg", så det jämnade ju ut sig i längden.
Det är PIPPIN.Hörredu @Hyacinth vem är det sol är på din profilbild egentligen? (Jag vet, helt OT men ändå )
Såklart! En riktig DUFVA, det ser ju vem som helstDet är PIPPIN.
Såklart! En riktig DUFVA, det ser ju vem som helst
Åh jag trodde du visste Nu får jag leva i ovisshetEn PUDDING!!!
Jag vet inte. Har snott den
Du menar väl chevrédip va?Ska göra rödbetsbiffar med chevredipp idag o velar om jag ska göra klyftpotatis på vanlig potatis eller sötpotatis?
Någon som har en åsikt?
Åh jag trodde du visste Nu får jag leva i ovisshet