Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VLMF skrev:KONFERANGS.
Strikt avhållssamhet i flera veckor nu, lovar!Jag tror att du är BEROENDE.
Strikt avhållssamhet i flera veckor nu, lovar!
Minns våra julbord när jag var statligt anställd. Julbord förresten, nej det var en jultapastallrik som serverades på plasttallrik till lunch i fikarummet på jobbet. Bestod mest av små minipajbitar, de flesta innehållande rödkål!
Mitt nuvarande jobb är fortfarande i offentlig sektor men betydligt mer påkostade personalaktiviteter. Brukar vara på hotell med enormt julbord och dans efteråt. Uppköp!
Men minns att efter Säpos James Bond-fest blev alla statliga myndigheter rejält åthutade och då var det tvärt nej till julfester
Håller med om precis allt @athena_arabians !
Hade också velat gå på James Bond-festen
Jag jobbar privat och arrangerade årets julfest för mitt projekt, men vi har ju en strikt budget.
Dock mycket trevligt trots temat. Mina kollegor bjuder på sig själva
Men minns att efter Säpos James Bond-fest blev alla statliga myndigheter rejält åthutade och då var det tvärt nej till julfester
En trevlig sammankomst behöver ju inte vara dyr bara man tänker till lite.
Nejdå, men med transport (vilket vi alltid behöver), ev underhållning och mat plus 2 glas alkohol springer det snabbt iväg. Vi var ca 100 personer.
Vad gäller partners låglöneyrke och julbordet på Sjömagasinet, så handlar det nog om att företaget där han jobbar går rätt bra, så de har råd att bjuda på lite extra. Jag tycker att det är rätt schysst, de här lågavlönade anställda blir bjudna på saker av jobbet som de inte hade haft råd med privat utifrån vad de tjänar. (En allmän lönehöjning kostar ju betydligt mer, och de har ändock avtalsenlig lön.)Vi får vårt julbord på Lideberg @Petruska Det är förvånansvärt bra och jag är tacksam att vi alls får något med tanke på mitt låglöneyrke Men jag ska definitivt föreslå Sjömagasinet tills nästa år! Jag kan såklart nöja mig med Bhoga, Koka, Thörnströms eller 28+, jag är inte den dom är den