Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går att plocka dem efter att första snön kommit också om man finner dem
Ingen matlagning gjord än idag, men jag bakade lite..
Kruxet är bara att jag är inte någon fikamänniska. Alls!
Men jag gillar att baka och nu vette fasiken vad jag ska göra av dem
Jag sitter på tåg mot huvudstan, ska på KONFERANGS! Dåliga utsikter för konferangsromangs tyvärr . Men mycket bra hotellfrukostutsikter, finhotell med takpool blir det minsann.
Hur gör man för att få åka på KONFERANGS hela tiden? Jag vill också! Eller ja. Jag vill åka tåg långt och bo på hotell och äta hotellfrukost, själva KONFERANGSANDET är jag mindre road av egentligen
Jag sitter på tåg mot huvudstan, ska på KONFERANGS! Dåliga utsikter för konferangsromangs tyvärr . Men mycket bra hotellfrukostutsikter, finhotell med takpool blir det minsann.
Tackar! En vistelse som är denna gång är väldigt short (but sweet).Välkommen hörru!
Man anmäler sig? Jag åker imorgon mot storstan för att konferangsa om barn och ungas utemiljö. Inget hotell för mig dock, bor hos föräldrarna istället enda skillnaden är att väckningen består av en tungkyss av en synnerligen hårig och munter individ och att hotellpersonalen grälar konstant.Hur gör man för att få åka på KONFERANGS hela tiden? Jag vill också! Eller ja. Jag vill åka tåg långt och bo på hotell och äta hotellfrukost, själva KONFERANGSANDET är jag mindre road av egentligen
Man anmäler sig? Jag åker imorgon mot storstan för att konferangsa om barn och ungas utemiljö. Inget hotell för mig dock, bor hos föräldrarna istället enda skillnaden är att väckningen består av en tungkyss av en synnerligen hårig och munter individ och att hotellpersonalen grälar konstant.
Man anmäler sig? Jag åker imorgon mot storstan för att konferangsa om barn och ungas utemiljö. Inget hotell för mig dock, bor hos föräldrarna istället enda skillnaden är att väckningen består av en tungkyss av en synnerligen hårig och munter individ och att hotellpersonalen grälar konstant.
Vi kam börja åka på random kongferanser ihop och bli komhferamsernas svar på "wedding crashers". Typ alla ämnen fungerar för mig, med undantag för nationalekonomi och allt som har med aktier att göra. Men barn och ungas utemiljö låter festligt, vi kanske ska börja där? Jag är ledig imorgonJa, mitt problem liksom @Killaloe skriver är att få till det med tiden. Hittar jag något relevant skulle min chef säkert uppmuntra det dock men eftersom jag har ett ytterst svårdefinierat jobb så är det lättare sagt än gjort
Ni blir Patsy och EdwinaVi kam börja åka på random kongferanser ihop och bli komhferamsernas svar på "wedding crashers". Typ alla ämnen fungerar för mig, med undantag för nationalekonomi och allt som har med aktier att göra. Men barn och ungas utemiljö låter festligt, vi kanske ska börja där? Jag är ledig imorgon