Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter såhär och guiltar alla som envisas med att äta det och därmed påtvingar mig Janssons sällskap (bra svar va )Hur gör ni?
Du och jag Killa. Du och jag!Sitter såhär och guiltar alla som envisas med att äta det och därmed påtvingar mig Janssons sällskap (bra svar va )
Du och jag Killa. Du och jag!
Jag brukar få göra det till julbordet på jobbet ibland. Samma där, rårivna potatis och strimlad lök. Och den där snuskiga fisken.Du, jag och @Killaloe Janssons är
Jag har dock tillagat eländet eftersom pappa tyckte om det och då körde jag med råriven potatis och strimlad lök. Enligt de som äter eländet var den god.
Jag brukar få göra det till julbordet på jobbet ibland. Samma där, rårivna potatis och strimlad lök. Och den där snuskiga fisken.
Jag gillar den när mamma gör slottsstek. Inte annars. Jag äter inte sill heller.Fast jag gillar den i gubbröra. I Janssons blir den
Jag gillar den när mamma gör slottsstek. Inte annars. Jag äter inte sill heller.
Varmrökt lax är kallrökt och gravad not so much. Jag har svårt för den där icke-tillagade konsistensen.Jag äter sill men jag längtar sällan efter det. Då är rökt och gravad lax mycket godare.
Varmrökt lax är kallrökt och gravad not so much. Jag har svårt för den där icke-tillagade konsistensen.
Sitter såhär och guiltar alla som envisas med att äta det och därmed påtvingar mig Janssons sällskap (bra svar va )
Har bara ätit det en gång. Gillade det inte, men skulle gärna testa igen. Det är sådan där mat som jag skulle vilja tycka om.Tja, jag älskar sushi...
Har bara ätit det en gång. Gillade det inte, men skulle gärna testa igen. Det är sådan där mat som jag skulle vilja tycka om.
Ja, det tror jag också. Den jag testade var hemgjord. Jag och min kollega har många gånger pratat om att gå ut och äta sushi någon gång. Hon älskar det.Det gäller att testa på rätt ställe. Stor skillnad.