Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland tar vi fram nåt salt kex och en stump ost, ibland skär jag bitar av ett päron, ibland är det några chips eller nötter och nej, vi brukar inte kalla det snacks här hellerJag tolkar ordet snacks som chips och jordnötter, o dyl. Feta, salta saker som jag inte tycker om riktigt. Plus att tex frukt är bättre mot blodsockerrelaterade mentala haverier.
I vår familj heter det snacks!Kanske är bara vi som kallar det snacks! Men jag tänker samlingsnamn för typ allt som går att småäta/småplocka lite av. Chips kallar jag chips bara.
Jag är helt förvirrad över att du har mejerisås till lamm. Jag vet inte varför, men det har alltid känts otänkbart för mig.Lammkotletter, blomkålsmos med västerbottensost, haricoverts och sås med persilja, vitlök, citron och rosmarin.
Vin i kväll blev Vina Maipo.
Visa bifogad fil 24219
Jag är helt förvirrad över att du har mejerisås till lamm. Jag vet inte varför, men det har alltid känts otänkbart för mig.
Koka en killing i sin moders mjölk, osv?Jag är helt förvirrad över att du har mejerisås till lamm. Jag vet inte varför, men det har alltid känts otänkbart för mig.
Jag tror att det där spökar lite i bakgrunden, ja. Trots att inget lamm har en ko som mor.Koka en killing i sin moders mjölk, osv?
Vi åt sopprester till middag efter att ha blivit duktigt nedkylda på hundrundan. Därefter varm dusch och sen SNACKS i soffan.
Jag var mycket förtjust i det förr i tiden. Men sonens såsfas var förödande.Jag tycker att gräddbaserade såser passar till allt. Allt! Jag älskar gräddbaserade såser. Jättemycket.
Mvh Edwardina Blom
Hmm, jag kanske växer ur det då...Jag var mycket förtjust i det förr i tiden. Men sonens såsfas var förödande.
Men just LAMM och gräddsås. Det känns FEL. Helt omotiverat.
Nej, det blir inte varje år, det gör det inte. Men gott är det.Hmm, jag kanske växer ur det då...
Men just lamm med en riktigt bra rödvinssky är svårslagbart, det håller jag med om! Det är så sällan jag orkar göra sånt själv dock.
Jag var mycket förtjust i det förr i tiden. Men sonens såsfas var förödande.
Men just LAMM och gräddsås. Det känns FEL. Helt omotiverat.