Jag fick dovhjortssadel med ugnsbakade småtomater, soja- och smörkokta små rotselleri, potatis i tunna skivor ugnsbakad med vitlök, samt en pepparsås. Ljuvligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gas, @Hyacinth ?
Apropå dig har jag ätit influerad fylld pasta. Trött, tröttare, tröttast idag. Och gräsänka.
Gasspis. Älskart, förutom när den tar slut en söndagseftermiddag och vi inte hunnit skaffa en extra flaska.
Min gas till gasspisen går på nät! Tar aldrig slut Betalar fast avgift och får använda hur mycket jag behöver.
Andrum är en vegetarisk bufférestaurang som ligger vid Lilla Bommen, kostar typ en hundring. Älskar't!Det var längesedan jag skrev i kökstrådarna men inspirationen till matlagning har varit som bortblåst. I dag blev det swacos, på en söndag, men de små trollungarna var nöjda så då är även jag ganska nöjd.
Hur som haver, jag vet att det finns en del personer som känner till Göteborg i denna tråd och jag undrar var en kan få sig en bra lunch i närheten av centralstationen? Jag är öppen för de flesta förslag och har 1 timme och 20 minuter över.
Stadsgas, typ?@hyacinth lär bo i Ingenstans, där det icke finns vare sig städer eller stadsgas, enligt min gissning.Min gas till gasspisen går på nät! Tar aldrig slut Betalar fast avgift och får använda hur mycket jag behöver.
Stadsgas, typ?@hyacinth lär bo i Ingenstans, där det icke finns vare sig städer eller stadsgas, enligt min gissning.
Koka en killing i sin moders mjölk, osv?
Vi åt sopprester till middag efter att ha blivit duktigt nedkylda på hundrundan. Därefter varm dusch och sen SNACKS i soffan.
Det där är en av dom mest fullkomliga rätterna jag någonsin skådat!För att som @Killaloe sa: ”Skinkrosor släng er i väggen”. Jag ger er : kycklingtorn
Visa bifogad fil 24292
Wow! @Frokennordberg
Var hittar man detta torn? Gillar blandningen av helgrillad kyckling, jordgubbar och sallad.
Wow! @Frokennordberg
Var hittar man detta torn? Gillar blandningen av helgrillad kyckling, jordgubbar och sallad.