Men åh ... ni hipsters har det allt bra underbart ibland. Här sitter jag och gurglar mig i wiskey.
Nedräkning pågår. Om två veckor är hipsterlivet slut vettu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men åh ... ni hipsters har det allt bra underbart ibland. Här sitter jag och gurglar mig i wiskey.
Nu tolkade jag det som att hen var så desorganiserad att hen häller pastan i vasken gång efter annan.Hen behöver ledigt?? Men jag då?!
Det där låter faktiskt illavarslande.
Ingen ledighet i sikte?
Nu tolkade jag det som att hen var så desorganiserad att hen häller pastan i vasken gång efter annan.
Vilka symtom har du?
Jag hade INTE tyckt synd om nån som hällde MIN middag i vasken, jag heller!Hen är just så desorganiserad just denna kväll. Hen är trött av att ha sovit med BARN i en vecka medan jag vilat upp mig i gästrummet - annars varvar vi nätterna när BARNET sover stökigt. (Mitt svar ska tolkas lite skämtsamt. Jag tyckte väldigt synd om partner, efteråt. Inte direkt under tiden. Jag ger uttrycket HANGRY ett ansikte).
Nedräkning pågår. Om två veckor är hipsterlivet slut vettu.
Hen är just så desorganiserad just denna kväll. Hen är trött av att ha sovit med BARN i en vecka medan jag vilat upp mig i gästrummet - annars varvar vi nätterna när BARNET sover stökigt. (Mitt svar ska tolkas lite skämtsamt. Jag tyckte väldigt synd om partner, efteråt. Inte direkt under tiden. Jag ger uttrycket HANGRY ett ansikte).
Jag hade INTE tyckt synd om nån som hällde MIN middag i vasken, jag heller!
Tips från coachen: ha alltid lite god choklad till hands.
Nej, detta var en nyhet. Har sett fragment om mäklaraktivitet, men inte insett vidden av detta. Så du blir LANTIS nu??? Kanske till och med flyttar närmare matmetropolen med ostkant?
Hämtmat från Sibylla....
Nej, detta var en nyhet. Har sett fragment om mäklaraktivitet, men inte insett vidden av detta. Så du blir LANTIS nu??? Kanske till och med flyttar närmare matmetropolen med ostkant?
Hämtmat från Sibylla....
Vi drar ca 60 mil söderut
Men tror du verkligen att de tänker flytta 60 mil söderut liksom i sicksack?Och hamnar i Falköping!!!
Socker gör mig bara hangrigare när jag väl kommit till den extrema hungern, tyvärr. Jag blev extra sur därför att jag LÄT BLI att köpa en liten macka/banan/liknande på vägen hem, därför att väldoftande och ångande mat utlovades på faten samma sekund som jag kom innanför dörren. Hmpf!
Men tror du verkligen att de tänker flytta 60 mil söderut liksom i sicksack?
Vi har löst det problemet (jag kan ha gjort som din partner lite för många gånger ) med kastrull som har ett lock med sil. Inga glipor och locket går att låsa fast så jag slipper dessutom hålla fast varmt lock. Livet blev väldigt myvket bättre på så många plan när den införskaffades!Alltså känslan när jag ser spaghettin i ultrarapid glida mellan locket och kastrullen ner i vasken... Jag kommer nog drömma mardrömmar om detta.
Det vore ju en katastrof! Vad ska en i Skåne att göra när en kan bo på slätta?Why not? Annars hamnar de ju antagligen i Skåne.
Det vore ju en katastrof! Vad ska en i Skåne att göra när en kan bo på slätta?
Why not? Annars hamnar de ju antagligen i Skåne.
Det vore ju en katastrof! Vad ska en i Skåne att göra när en kan bo på slätta?