Why not? Annars hamnar de ju antagligen i Skåne.
Alltså ja
Jag tänkte bli kommunpolitiker eller nåt. Hönsuppfödare? Odla squash?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Why not? Annars hamnar de ju antagligen i Skåne.
Nej, jag har inte noterat höjden, det får jag erkänna.Jag vet inte om du har noterat att jag bor på 250 m.ö.h? Inte på Varaslätten. Däremot är vissa delar av Skåne ganska platta. Och jag kanske vill ha trevligt sällskap?
Alltså ja
Jag tänkte bli kommunpolitiker eller nåt. Hönsuppfödare? Odla squash?
Slaktsvinfarmare och så sockerbetor. Det är grejer det!
Nej, jag har inte noterat höjden, det får jag erkänna.
Om du vill ha trevligt sällskap - du har inte funderat på att om en bor där även andra bor, så är några av de där andra trevliga, och vips!
En kompis bor där nånstans mitt bland åkrarna. När jag kör dit kör jag alltid fel, och när jag ska beskriva var jag är blir positionsbestämingen av karaktären "potatis till höger, betor till vänster" när hon ringer för att rädda mig.Ajjemen! Vi kommer bo helt och hållet omgivna av foderbetor! Ska starta livstilsblogg och heltida som influencer med höns.
Klämt i mig choklad och rödvin som onsdagsfest.
Imorgon fasta till 15, ska kolla mina stackars luftrör som mår apa av förkylningen (v 4)
Ja, jo, har redan hittat en hel del. Men man tackar ju inte nej om det dyker upp en liten hipster i närområdet. Försökte bara verka trevlig och välkomnande.
Gumman då! Du får bo hos oss när du och rösten håller föredrag för betorna!!
Berätta mer! Vad är det för humle? Hur hipstrigt på en skala från wannabe till hardcorehipster?p.s du kan få köpa väldigt exklusiv humle till ert hipsteröl av mig när ni kommit i ordning.
Berätta mer! Vad är det för humle? Hur hipstrigt på en skala från wannabe till hardcorehipster?
Oh om du kommer på vad sorten heter blir jag jätteglad för namnet (bor med ölbryggande hipster)Ganska hardcore om jag förstått det hela rätt. Fick två plantor av grannen så räknar med skörd nästa år som ska räcka till egen brygd. Kommer inte ihåg vad sorten heter på rak arm, men den är svensk och gammal.
Oh om du kommer på vad sorten heter blir jag jätteglad för namnet (bor med ölbryggande hipster)
Svar nej. Vad petig du är med stavningsregler, jag kan verkligen inte förväntas hålla ordning på sådant när jag är sjuk.
SVENSK whisky.
Mackmyra Ek.
Herregud.
Jag tog två och inser att det här är ju STARK sprit???
Jag hade INTE tyckt synd om nån som hällde MIN middag i vasken, jag heller!
Min framtidsteori för att minimera kontorsanställdas raster är att företag kommer erbjuda dropp under arbetsdagen så en slipper gå på lunch och fikaAlltså lunch. Jag gillar ju mat, både att laga den och att äta den. Men lunch. Varför kan jag inte bara få en mättande vitamintablett och så är det bra med det?
Fast jag gillar fika! Och lunch, om jag slipper ta något som helst ansvar för den. Jag gillar INTE att vela runt och inte veta vad jag ska äta och inte kunna bestämma mig och inte tycka att det får kosta något och inte heller att det får ta någon tid.Min framtidsteori för att minimera kontorsanställdas raster är att företag kommer erbjuda dropp under arbetsdagen så en slipper gå på lunch och fika
Kateter då?Min framtidsteori för att minimera kontorsanställdas raster är att företag kommer erbjuda dropp under arbetsdagen så en slipper gå på lunch och fika