Jag drömde att jag åt lamm igår efter att ha läst i den här tråden. I verkligheten levde jag på fryslasagne, snickers och pulverkaffe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du överdriver väl alltid chilin?Har gjort pumpasoppa. Kan ha överdrivit chilin men god är den
Har gjort pumpasoppa. Kan ha överdrivit chilin men god är den
Du överdriver väl alltid chilin?
Överdriven chili är bättre än underdriven
Nanananana, ignore, nananananaEeeeeftersom det fanns lite havskräftor kvar blev det kräftpasta till middag. Med svartkål, schalottenlök, vitlök, chili, persilja och citron.
Eeeeeftersom det fanns lite havskräftor kvar blev det kräftpasta till middag. Med svartkål, schalottenlök, vitlök, chili, persilja och citron.
Misärdag från början till slut. Sitter på tåg. Har just ätit ännu en iofs ganska god levainfralla med siciliansk getost. Vill hem och lägga den här förbannade dagen till handlingarna. Ev även dricka VLIN.
Jag åkte vilse med TÅG och hamnade i obygden. Nästa tåg hem skulle gå 05.35. Imorgon. Tänkte på när du nästan dog strax söder om antarktis och tog taxi till civilisationen. Sen pendel hem. Dricker whisky.Jag läste leverfralla och tyckte VERKLIGEN synd om dig ett tag.
Hosta och VÄLDIGT ont i halsen efter dagens käcka föreläsningar. Så trött att jag såg i kors och lyckades köra vilse på väg hem.
Tack och lov väntade maken med en trevlig laxrätt när jag vacklande över tröskeln. Blomkålsmos till och hetta med oliver, soltorkade tomater, chili och feta.
Nu har jag en vecka på mig att bli frisk.
Jag är på konferangs i Deutschland. Ska berätta mer om maten som är värd att tala om vid senare tillfälle men vill gärna berätta att jag åt lunch på polisens kongress ty vi gick fel i det gigantiska komplexet och var hungriga och tog av framdukas mat som vi trodde var till oss och var nöjda tills nån ba... är vi fel nu? Ja, vi var på Ordentlisch Bundeskongress Polizei. Åt snabbt upp och sprang ut. Hyfsade järpar, typ, med potatisgratäng och ris bjöd polizei på!
Jag åkte vilse med TÅG och hamnade i obygden. Nästa tåg hem skulle gå 05.35. Imorgon. Tänkte på när du nästan dog strax söder om antarktis och tog taxi till civilisationen. Sen pendel hem. Dricker whisky.
Tyvärr KAN det ha varit så att jag somnade. KAN.Tåg brukar normalt sett åka dit de ska om de bara dyker upp. Men du kanske somnade och åkte förbi tänkt station. Rådigt av dig att ta taxi. (min taxiresa tillbaka till civilationen kostade 9.870:-, hoppas du kom billigare undan)
Idag har skrällig hosta tillstött. Så nu ligger jag här och blir bortskämd. Kaffe på sängen hittills. Får se om det här blir bra eller dålig dag.