Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså ska du bara ha det till mat? För då kan du ju frysa ner det i lagom mängder. Ska du dricka tycker jag att rödvin överlag håller sig ok i en vecka. Därefter börjar det förändra sig i smak.Funderar på vad man ska köpa för rödvin som håller sig länge och är ok för att hälla i mat.
Funderar på vad man ska köpa för rödvin som håller sig länge och är ok för att hälla i mat.
Det är på tok fär lite TACOS och FREDAGSMYS i den här tråden idag! Varför är det ingen som skriver om sin episkt vanliga fredagskväll?
Hälsningar
”Har micrat en fryst färdigrätt pga lathet”
Jag hade köpt en billig tetra med skruvkork och förvarat i kylskåp.Funderar på vad man ska köpa för rödvin som håller sig länge och är ok för att hälla i mat.
Väldigt föredömligt!Talang och Han Som inte får nämnas vid namn... och pizza. Fredagsmys nog?
Det tycks som att BARNET håller på att göra folk av @Hyacinth .Väldigt föredömligt!
Oförrätterna minns de!Jag försöker trumma in @Miran s visdomsord... barn kommer inte ihåg alla uppoffringar. Mitt BARN har dock ett sjukt bra minne för oförrätter. Får hoppas på SKORK där.
Jag försöker trumma in @Miran s visdomsord... barn kommer inte ihåg alla uppoffringar. Mitt BARN har dock ett sjukt bra minne för oförrätter. Får hoppas på SKORK där.
Verkligen inte.Jo de minns OFÖRRÄTTER. Men inte uppoffringar. Det är faktiskt inte alls samma sak.
Verkligen inte.
Inför fullsatt salong drog min bröstarvinge upp RÖDBETSSEMLORNA igår. De var en kränkning, det stod helt klart.
Verkligen inte.
Inför fullsatt salong drog min bröstarvinge upp RÖDBETSSEMLORNA igår. De var en kränkning, det stod helt klart.
Och @Miran
Hmm. Diskrepansen som uppstår. Jag anser det vara en uppoffring, barnet anser det vara en oförrätt om det uteblir. Gaaaah.
Jag tror att varianter på exakt det temat är rätt vanligt, även om jag inte vågat inse det förrän nu.Och @Miran
Hmm. Diskrepansen som uppstår. Jag anser det vara en uppoffring, barnet anser det vara en oförrätt om det uteblir. Gaaaah.
Jag tror att varianter på exakt det temat är rätt vanligt, även om jag inte vågat inse det förrän nu.