Jag äter Picadeli-sallad framför datorn på jobbet UTAN att kunna se OS-sprinten eftersom Eurosport och Kanal 5 har satt jävla betalväggar på allt. Krängt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag äter Picadeli-sallad framför datorn på jobbet UTAN att kunna se OS-sprinten eftersom Eurosport och Kanal 5 har satt jävla betalväggar på allt. Krängt!
Herregud! Det där måste vara en definition från Urban Dictionary? Jag undrar alltid vad de röker till frukost egentligen, när jag läser tolkningarna de gör av vissa ord och uttryck...Och jag som är så korkad och obildad googlade på VLIN och fick det här svaret????
"Vlin
A very small person, basically a midget, who is always wasted. When she is wasted she dances like a zombie and sleeps with random guys who are much younger then she is. However she is the most coolest awesome (drunk) person ever."
Känner att jag blev väldigt förvirrad.
Efter googlande inser jag att VLIN måste vara vin.
Det hade tydligen inte hjälpt ifall @Killaloe hade gjort en spoiler av sitt bidrag, för jag är tydligen för nyfiket lagd för att låta bli att klicka fram eländet i alla fall. Inte ens nu, när ännu ett klick krävdes, kunde jag låta bli. Nu mår jag sådär illa igen.Dök upp i mitt flöde. Tror jag fått ngt virus från denna tråden som drar till sig falukorvssemla
Tog sovmorgon i morse så satte igång slowcookern för sent för att den skulle hinna klart till lunch. Så det fick bli pyttipanna igen.
Jag som tänkte vara omtänksam...Herregud! Det där måste vara en definition från Urban Dictionary? Jag undrar alltid vad de röker till frukost egentligen, när jag läser tolkningarna de gör av vissa ord och uttryck...
Det hade tydligen inte hjälpt ifall @Killaloe hade gjort en spoiler av sitt bidrag, för jag är tydligen för nyfiket lagd för att låta bli att klicka fram eländet i alla fall. Inte ens nu, när ännu ett klick krävdes, kunde jag låta bli. Nu mår jag sådär illa igen.
Jamen det var gulligt av dig! Jag tar själv ansvar för min fullständiga brist på självdisciplinJag som tänkte vara omtänksam...
Tänk så bra att jag besparade dig lite klickande då genom att inte spoilraJamen det var gulligt av dig! Jag tar själv ansvar för min fullständiga brist på självdisciplin
Herregud! Det där måste vara en definition från Urban Dictionary? Jag undrar alltid vad de röker till frukost egentligen, när jag läser tolkningarna de gör av vissa ord och uttryck...
Det här med den mat som finns tillgänglig när man är på hästrelaterade grejer. Är inte det lite deppigt? Chokladbollar, i bästa fall kokt smaklös korv i likaledes smaklöst bröd. Helvete, vad jag har ätit sådant många gånger i olika hästsammanhang.Idag blev mathållningen jättekonstig eftersom jag jobbade på ett ställe (en ridskola) där det enda som fanns att äta till lunch var chokladbollar. Där kom jag lite ur kurs, kände jag.
Det här med den mat som finns tillgänglig när man är på hästrelaterade grejer. Är inte det lite deppigt? Chokladbollar, i bästa fall kokt smaklös korv i likaledes smaklöst bröd. Helvete, vad jag har ätit sådant många gånger i olika hästsammanhang.