Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket!@Petruska ! Är du punschfryntlig?
@Petruska ! Är du punschfryntlig?
Rosépeppar är en märklig krydda.Vad är det här för ställe egentligen??? Du kan väl inte bli punschfryntlig när du är VÄLSIGNAD @Petruska ??? Du får inte tömma kattsandslådan eller äta goda ostar heller, just saying.
För övrigt är jag nu inte bara halt utan även brutalt förkyld på gränsen till influensa. Har tappat smaksinnet, men har jag inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt än. Sen är jag insnöad också.
Så jag tillbringar dagen skrivandes i en fåtölj med onda benet högt och låter nymaken passa upp. I går fick jag kolja med rosépepparsås, pressad potatis och sallad. Tror att den smakade gott.
Rosépeppar är en märklig krydda.
Hear hear!
Kanske ska jag skicka lite äcklig böngryta a la Moberg till dig @VLMF ?!
@BobberiBoo
Vi låtsas som om du inte sa det för den här gången - men nästa gång hamnar du på ignore!
@athena_arabians Ska definitivt dumpa svärisarna. Livet blir enklare så skulle jag tro!
Nä, men jag okejade att dom fick sitta vid mitt bordBRÖDERNA RONGEDAL! Tog du kändisselfie? @Killaloe
Åh nej, än finns det hopp även för en landsförrädare! Ikea har försett mig med mandelmassa och jag har bjudit in till semlebak nästa tisdag! Ni förstår, EN ANNAN har lite TÅLAMOD och väntar till DEN RIKTIGA DAGEN. Så det så!Tack!
Vi kanske får posta en i värsta fall? @Mineur