Curry och äpplemos, en modern klassiker!
Jag åt andra halvan av tanke away-thaien till middag och enformigheten får mig att känna mig mycket otillfredsställd.
Curry med äppelmos.
Men vad har ni rökt? Äppelträd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Curry och äpplemos, en modern klassiker!
Jag åt andra halvan av tanke away-thaien till middag och enformigheten får mig att känna mig mycket otillfredsställd.
Curry med äppelmos.
Men vad har ni rökt? Äppelträd?
Jag har en yngre släkting som laborerar mycket med glutenfria vegana bakverk. Oklart varför. Jag ska fråga hen.Eftersom det var så stor anstormning av recept på veganska, glutenfria kladdkakor(svikare!) hittade jag på lite på egen hand. Med aquafaba, det allra vidrigaste veganska margarin, rismjöl, riven kokos och psylliumfröhusk istället för smör, ägg och mjöl ser det ut som att det blivit någon sorts brownie, typ.
Hur mås det idag, så här dagen efter?
Tack du. Jag sov över hemma hos mamma. Vi åt räkor och drack lite vitt vin.
Misär. Jag har levt på klementiner, bananer och bulle (krans med mandelmassa i) idag. Och kaffe.
Imorgon ska jag på mitt livs första dammiddag. Allt jag vet om menyn är att värdinnan glädjestrålande låtit meddela att hon har gott om punsch. Punsch?
Jag har inte haft någon aptit!Vadan denna misär?
Kan inte bihustrun komma och bränna fiskpinnar åt dig?
Punsch är gott i grädde om man ska äta mäktig chokladkaka. Och i varm choklad.
Jag har inte haft någon aptit!
Jag tror att @Petruska är VÄLSIGNAD och snart kommer ännu ett MIRAKEL att komma till världen. De verkar som rimligaste förklaringen.Åh Herregud. Inte tyfus hoppas jag.
Jag tror det är något värre!Åh Herregud. Inte tyfus hoppas jag.
Åh! Ett litet KÄRLEKSBARN! Så fint för sonen med en 29 år yngre liten bror eller syster!Jag tror att @Petruska är VÄLSIGNAD och snart kommer ännu ett MIRAKEL att komma till världen. De verkar som rimligaste förklaringen.
Vi har ätit böngryta lagat efter ett recept av Per Moberg, det var inget vidare faktiskt. Så nu tycker jag ännu stämmer om den mannen eftersom han berövade mig en god middag! (Fast jag kunde äta mig mätt på nybakade surdegsfrallor så det blev inte kris och panik).
Jag tror att sonen hade älskat ett litet KÄRLEKSBARN! Och så fint för sig att få starta om med ännu ett MIRAKEL i hemmet så du får njuta av småbarnsåren ännu en gångÅh! Ett litet KÄRLEKSBARN! Så fint för sonen med en 29 år yngre liten bror eller syster!
Jag tycker så illa om Per Moberg att jag till och med bojkottar hans recept. Det kan han gott ha!