Ungefär så ja! Men den är väldigt företagarvänlig - har jag hörtDet är ingen trevlig stad och därför i desperat behöv av en filial..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär så ja! Men den är väldigt företagarvänlig - har jag hörtDet är ingen trevlig stad och därför i desperat behöv av en filial..?
Smörgåstårta är som det är.
Men jag känner att jag vill erinra om att detta inte är en bantningstråd, utan en där vi gillar mat.
Var det leverpastejdoppade kräftstjärtar och skinkrosor på smörgåstårtan?
Alltså, ibland HATAR jag mig själv!!!
Så hur gick det??
Jag klarade att vistas i stan utan att fika. Tuggade i mig ett kokt ägg och ett äpple innan jag anländer till kvällens möte. När det är dags för "mitt i mötet fikat " vid 21 var jag så jävla hungrig att jag gnagde av mitt eget nagellack för att ha något att tugga på ...
Vad gör då kassören - jo halar fram fem jättelika SMÖRGÅSTÅRTOR !!! Jag gillar verkligen INTE smörgåstårtor men finner plötsligt mig själv tuggande på en JÄTTEBIT. Hur gick det till?!! Fy fan vad dumt. Och nu mår jag JÄTTEDÅLIGT.
Äsch, ett återfall då och då liksom. Låtsas att det var en något leverpastejpimpad räksmörgås? Bonus; du stal den inte ur handen på fattigpensionär. Att vara hungrig är farligt, hjärtat. Här månar vi om dig.
Hur är den gjord mer sådär halvprecist?
Fast, de är ju plattare! Sugarsnaps är mer välmatade, som vanliga ärtskidor, ungefär.Sockerärtor!
Så härligt att se dig här förresten
Ugnsbakade tillsammans med andra grönsaker, tomat, paprika o svamp?Har fått hemodlade rödlökar av en väninna. De är jättestarka! Går absolut inte att ha rå till sallad ens som tunt skivade. Vad gör jag med dem?
Har fått hemodlade rödlökar av en väninna. De är jättestarka! Går absolut inte att ha rå till sallad ens som tunt skivade. Vad gör jag med dem?
Har fått hemodlade rödlökar av en väninna. De är jättestarka! Går absolut inte att ha rå till sallad ens som tunt skivade. Vad gör jag med dem?
Karamelliserar och lägger på pizza, hamburgare eller har lite allmänt vid sidan av diverse rätter sådär bara?Har fått hemodlade rödlökar av en väninna. De är jättestarka! Går absolut inte att ha rå till sallad ens som tunt skivade. Vad gör jag med dem?
KÄRLEK!!! Ren och sann. Nya friska tag osv
Curry och äpplemos, en modern klassiker!Jag trodde jag tinade en bit kyckling. Visade sig vara pappas äppelmos.
Ikväll blir det röd curry, utan kyckling men med massa grönsaker.
Curry med äppelmos.Jag trodde jag tinade en bit kyckling. Visade sig vara pappas äppelmos.
Ikväll blir det röd curry, utan kyckling men med massa grönsaker.