Kanske kommer traumat att hjälpa hen i sitt skapande. Har hört att alla stora konstnärer lider!Några tänkbara kandidater dyker upp i mitt huvud. Ibland är ett lagom stort trauma precis vad som behövs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske kommer traumat att hjälpa hen i sitt skapande. Har hört att alla stora konstnärer lider!Några tänkbara kandidater dyker upp i mitt huvud. Ibland är ett lagom stort trauma precis vad som behövs.
Kanske kommer traumat att hjälpa hen i sitt skapande. Har hört att alla stora konstnärer lider!
Åh, kan du inte avslöja vem det var?
Mvh För nyfiken för mitt eget bästa
Jag har till exempel ont i foten. Och eftersom jag har ont i foten får jag inte äta semlor eftersom jag inte kan motionera bort dem.
Bildsökt tre personer men hittar ingen med grön fuskpälsKvinna, Grön fuskpäls, säljer som gräs (vilket jag inte för mitt liv kan förstå efter att ha läst en bok via bokcirkel).
Det kommer iaf göra dig till en ännu bättre författare!Jag har till exempel ont i foten. Och eftersom jag har ont i foten får jag inte äta semlor eftersom jag inte kan motionera bort dem.
Det kommer iaf göra dig till en ännu bättre författare!
Men vilken sorts BARN har hen träffat förut?Jag fnissade hysteriskt, ety hen skriver enlig mig usla böcker Dessutom uppenbart ovan vid offentliga tillrättavisningar från BARN. Men hen hämtade sig, tog sin partner under armen och blåste iväg i en klämmig liten sportbil mot enkelriktat. Traumatiserad, är jag rädd.
Jamen det är ju allmänt känt att det är de olösta tramauna som skapar den rätta sortens neurotisk konstnärssjäl. Jag tippar på Nobelpriset åt dig inom överskådlig framtid, tack vare bruten fot mitt i semmelsäsongen.Jag är VÄLDIGT skeptisk, faktiskt. Tänker BARA på god mat och löpträning. Inte kan jag rida heller.Och katten tappar pälsen"!!! Livet är MISÄR!!! Och jag som aldrig annars har skrivkramp har det nu. I ren frustration har jag nu gjort pizzasallad.
Men vilken sorts BARN har hen träffat förut?
Inte van vid att tillrättavisas av dem? Jag är van vid att få mina fiskar varma av barn flera gånger i kvarten. Så är jag inte känd deckarförfattare heller, förvisso.
Såsom känd deckarförfattare känner jag att jag här måste berätta om en (traumatisk) händelse mitt i en mattråd, trots att den inte handlar om mat. Men väl barn.
Jag höll FEM entimmarsföredrag på raken på en skola. I sista klassen så hade vi frågestund på slutet, som brukligt är. Tanken var att frågorna skulle handla om skrivande, men oftast brukar det landa i "hur känns det att vara kändis, vad tjänar du, hur gammal är du". Men den här otäcka lilla ungen räcker upp handen och frågar: "varför luktar du svett???"
Sedan den hemska dagen har jag alltid superstark deo i handväskan.
Se där! En vardagslivets skildrare i in spe! Så fint att se hur de tidiga begåvningarna vecklar ut sig likt blommor!Men den här otäcka lilla ungen räcker upp handen och frågar: "varför luktar du svett???"
Se där! En vardagslivets skildrare i in spe! Så fint att se hur de tidiga begåvningarna vecklar ut sig likt blommor!
Eller hur?!
Straffet för att man lär dem att upptäcka världen med alla sinnen innan de skriver ...
Jag måste in till stan idag. Kommer inte att hinna äta middag. Långt kvällsmöte. VAD kommer jag att stoppa i mig för att inte dö av hunger??? Än så länge tänker jag två kokta ägg och ett par äpplen i handväskan. Men tänk om jag passerar ett kafé? Då kanske jag RUSAR in och sliter semmelbordet från någon stackars barnfamilj???
Men vilken sorts BARN har hen träffat förut?
Inte van vid att tillrättavisas av dem? Jag är van vid att få mina fiskar varma av barn flera gånger i kvarten. Så är jag inte känd deckarförfattare heller, förvisso.
Matlådelunch hemma pga pur lathet, vilket jag kommer få ångra imorgon då matlådan egentligen skulle ätits. Hur som, direkt ur plastlådan, rester från igår kväll: stekt broccoli, sugar snaps(vad heter de på svenska?), bladspenat och portabello med Änglamarks frysta falafel. Falafel ur frysdisken är ju såklart inte jämförbart med nyfriterade, knapriga välsmakande á la minute-falaflar, men ändå helt okej snabbmat hemma. Eftersom det hela var lite snålt tilltaget fick jag efterrätt i form av grekisk yoghurt med blåbär, honung och lime. Och så kaffe, det goda kaffet är största fördelen med hemmalunch.
Eller hur?!
Straffet för att man lär dem att upptäcka världen med alla sinnen innan de skriver ...
Jag måste in till stan idag. Kommer inte att hinna äta middag. Långt kvällsmöte. VAD kommer jag att stoppa i mig för att inte dö av hunger??? Än så länge tänker jag två kokta ägg och ett par äpplen i handväskan. Men tänk om jag passerar ett kafé? Då kanske jag RUSAR in och sliter semmelbordet från någon stackars barnfamilj???
Jag skulle också säga sockerärtor, MEN när jag skulle handla sådana i Sverige senast fanns en sorts paket som var märkta sugar snaps och en annan sorts paket som var märkta sockerärtor. Förvirringen som uppstod var inte nådig! Så någon slags skillnad mellan de båda måste det finnas, tänker jag. Eller så var det bara ICA som ville jävlas med en stackars förvirrad landsförrädare.Matlådelunch hemma pga pur lathet, vilket jag kommer få ångra imorgon då matlådan egentligen skulle ätits. Hur som, direkt ur plastlådan, rester från igår kväll: stekt broccoli, sugar snaps(vad heter de på svenska?), bladspenat och portabello med Änglamarks frysta falafel. Falafel ur frysdisken är ju såklart inte jämförbart med nyfriterade, knapriga välsmakande á la minute-falaflar, men ändå helt okej snabbmat hemma. Eftersom det hela var lite snålt tilltaget fick jag efterrätt i form av grekisk yoghurt med blåbär, honung och lime. Och så kaffe, det goda kaffet är största fördelen med hemmalunch.