Gäller ju att äta upp sig lite inför den gravade moroten!Ett riktigt bra tips som dessutom är lätt att följa, det är liksom mycket bättre att lyckas än att misslyckas. Följ det här tipset @Petruska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gäller ju att äta upp sig lite inför den gravade moroten!Ett riktigt bra tips som dessutom är lätt att följa, det är liksom mycket bättre att lyckas än att misslyckas. Följ det här tipset @Petruska
Morot mår bäst i morotslåda är min bestämda uppfattning!Gäller ju att äta upp sig lite inför den gravade moroten!
Laddar inför vegan JUL. Vad tror ni om de vegana räkor som finns både i butiker inriktade mot veganer, och sedan betydligt längre tillbaka i asiatiska livsmedelsbutiker?
DN rekommenderar gravad MOROT.
Jag tror det blir toppen!
Tradition på julbordet i min kvartsfinska släktMorot mår bäst i morotslåda är min bestämda uppfattning!
Jag får nöja mig med äggost som traditionTradition på julbordet i min kvartsfinska släkt
Laddar inför vegan JUL. Vad tror ni om de vegana räkor som finns både i butiker inriktade mot veganer, och sedan betydligt längre tillbaka i asiatiska livsmedelsbutiker?
Jag tror det blir toppen!
Dubbelt på nåt konstigt sätt.
Avskyvärt! Dessutom den enda grönsak som FAMILJENS vegan inte äter. Jag lutar åt sill på tofu, samt sillsallad på tångkaviar.Jag säger: Akta dig för auberginesill. Slemmigt och läskigt.
Lite, ja. Men vi kämpar på. Just lax gillar jag för all del, annars tycker jag att just julmaten särskilt väl lämpar sig för vegana experiment eftersom ett bord som dignar av fläskkött på längden och tvären ändå är så hopplöst.Gravad morot. Låter misärish faktiskt.
Vegan Jansons och vegana köttbullar ligger i pipeline. Rotselleriskinka är inte aktuellt, då vi i detta hem ändå inte hade haft någon grisskinka att ersätta.Morot mår bäst i morotslåda är min bestämda uppfattning!
Annars är friljerad rotselleri alltid ett trevligt tillskott till julbordet om en inte bara vill ha gravade morötter då
Avskyvärt! Dessutom den enda grönsak som FAMILJENS vegan inte äter. Jag lutar åt sill på tofu, samt sillsallad på tångkaviar.
Avskyvärt! Dessutom den enda grönsak som FAMILJENS vegan inte äter. Jag lutar åt sill på tofu, samt sillsallad på tångkaviar.
Jag har en massa bra recept, vissa av dem redan beprövade. Men jag tar gärna emot Kalf-Hansens frikadeller! Tack!Ack Du Ömma Moder och Släkting. Laxen liksom. Och Jansson.
Vi har ett gäng vegetarianer-ish. Kalf-Hansen har ett recept på veganskt frikadeller som är helt magiskt goda. Ska jag leta upp receptet åt dig? Eller posta ett gäng?
Vi leker att vi firar jul, tror jag. Därför. En psykologiskt mycket komplex historia, julen, i den här FAMILJEN där alla utom jag är faderlösa.Men jag undrar varför efterlikna traditionell julmat? Om man nu inte gillar den? Det finns ju mycket annat man kan äta?
Julfirar med barn och deras partners och det är allt från veganer till extrema köttätare, vissa äter inte fisk och skaldjur, andra äter bara det, någon tänker bara på proteinrik föda för muskeltillväxt, andra har slutat äta socker ... Jag lutar åt surdegspizza med valfria fyllningar och så får det vara bra med det. Plus hembryggt öl. Och choklad till mig.
Jag har en massa bra recept, vissa av dem redan beprövade. Men jag tar gärna emot Kalf-Hansens frikadeller! Tack!
Vi leker att vi firar jul, tror jag. Därför. En psykologiskt mycket komplex historia, julen, i den här FAMILJEN där alla utom jag är faderlösa.
Vi leker att vi firar jul, tror jag. Därför. En psykologiskt mycket komplex historia, julen, i den här FAMILJEN där alla utom jag är faderlösa.
Men seriöst, varför postar jag dubbel hela tiden??? Jag är inte ens berusad..