Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt första tecken strax efter äl (ca 4 dagar efter äl Max) fick jag ont i ligamenenten där nere. Samt krypningar i benen.Bara nyfiken sådär, ni som fått grav symptom i vecka 1-2, vad har ni fått för symptom då?
Tänker du vecka 3-4, för graviditeter börjar vid förra mensens första dag dvs i vecka 1-2 sker oftast ägglossning
Vid alla mina graviditeter så har kraftigt illamående kommit, ibland kräkningar redan veckan innan mens och ibland runt mens-veckan. Sist nu hade jag tur, jag började inte kräkas förrän vecka 5
Mitt första tecken strax efter äl (ca 4 dagar efter äl Max) fick jag ont i ligamenenten där nere. Samt krypningar i benen.
Jag blev väldigt illamående och fick halsbrännan from hell 1 vecka innan mens var väntat. Det höll i sig till v20 lite drygt.Bara nyfiken sådär, ni som fått grav symptom i vecka 1-2, vad har ni fått för symptom då?
Bara nyfiken sådär, ni som fått grav symptom i vecka 1-2, vad har ni fått för symptom då?