Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tidelag

slice skrev:
Jag vet precis vad du far efter. Nej, det är inte mig det handlar om.

Senast jag tittade efter var jag kvinna. Det var för fem minuter sedan när jag tog pissepaus.

*sigh*
Åh Slice, ä det inte dax att kliva ut ur spisfläkten och berätta om din relation med din hamster, hur du brukar låta den sova i din BH och att du njuter av det.. :angel:

//Humlan- trött med dålig humor :o

Om jag berättar om hans preferens innebär det även en identifikationsmöjlighet.

Men om jag låter hamstern sova i BH:n visar ju det på att jag är kvinna och då stämmer ju inte konspirationsteorierna! :eek:

Hahaha...ja, nu när du sagt att det gör det, hade du bara skrivit att det var tex en elefant hade nog ingen reflekterat vidare över det eftersom han bara fantiserar, det behöver man ju inte ha tillgång till djuret för att göra...
Nu kommer jag att sitta och fundera över vad det är för ett konstigt djur som kan få folk här inne att ha en aning om vem människan är... Jaja...som sagt for you to know.. :smirk:

Humelibumlan skrev:
Våldför jag mig på min hund när jag klämmer han analköttlar eller engör förhuden, men inte när jag klipper klor och tar bort tandsten??

Kan du förklara vad det hade med mitt inlägg att göra..?

Som alltid innan jag svarar ser jag till att jag har en klar uppfattning........(om vad jag tycker) och det innebar i detta fall att jag gav mig ut på nätet och gick igenom diverse porrsidor .... och till "djurvännerna" som säger att djuren inte far illa. Jag har svårt att tro att djuren inte får fysiska och psykiska skador. Är för övrigt FÖRVÅNAD över att någon ens kommer på tanken att ha sex med ett djur??!! Man slutar aldrig att förvånas över vad det sexuella kan driva människan till :confused:

Varför är det olagligt att ha sex med en död människa? Den känner ju definitivt INGENTING. Varför är det olagligt att ha offentlig sex? Varför blir vi gripna om vi går nakna på stan? osv osv osv

Man måste dra gränser för ett sjukt beteende.........jag stödjer lagen mot tidelag. Det är min åsikt.

Djurporrsidor speglar verklighetens zoofili lika mycket som de vanliga porrsidorna reflekterar vanligt sex.

Inte speciellt mycket m a o.

Om jag får min hund att bestiga mig och slicka mig i murvlan, på vilket sätt skadas han då psykist och fysiskt! :confused:
Han vill ju gärna göra mig till lags på andra sätt och ÄLSKAR att få beröm?

Ni har eran åsikt.......jag har min och tur är väl det att alla inte tänker lika. Jag lägger min röst på emot tidelag.

Boy of Joy skrev:
Ni har eran åsikt.......jag har min och tur är väl det att alla inte tänker lika. Jag lägger min röst på emot tidelag.
Det får du gärna göra och jag håller med..
Med jag vill gärna höra dina tankar om hur det skadar min hund och på vilket sätt?

Har svårt att tro att tik inte får skador av att få saker uppkört i slidan.......eller i en hanhunds fall i röven. Sen hur dom får hundens penis att svullna till önskvärd storlek?? Kan en hanhund njuta av att få snorren och pungen åtsnörd? Tycker att tidelag ska förbjudas då många djur far illa pga människan jakt på njutning. "Djurvänlig sex".....finns det? Förresten......Måste man inte lära en hund att slicka eller att penetrera en tjej.......då är det ju fortfarande människans jakt på njutning. Och allvarligt......av alla de konstiga böjelser som finns (för det är rätt udda, eller hur?) varför skulle just dom som utnyttjar djur sköta det på ett chysst sätt och "fila på tex jycken" utan att den får skador? Tror knappast nån sätter på sin hund för hundens skull? Om din hund slickar dig.......då får den knappast några skador men var ska gränsen dras då? En lag är sällan alla rättvis.

Boy of Joy skrev:
Har svårt att tro att tik inte får skador av att få saker uppkört i slidan.......eller i en hanhunds fall i röven. Sen hur dom får hundens penis att svullna till önskvärd storlek?? Kan en hanhund njuta av att få snorren och pungen åtsnörd? Tycker att tidelag ska förbjudas då många djur far illa pga människan jakt på njutning.
Detta är inte Tidelag (sexuellt ungänge med djur) det är misshandel och djurplågeri och det har vi lagar emot!

Boy of Joy skrev:
"Djurvänlig sex".....finns det? .
Beror ju på hur man ser det-
Om jag inseminerar ett brunstigt sto och "smeker" henne innan så hon ska bli mer mottaglig- är det tidelag?
Om jag ska tappa hingsten för semin och "runkar" honom för snabbare utlösning- är det tidelag?
Om jag tempar mitt sto och hon gillar/lugnar sig och jag rör tempen ut och in lite innan- är det tidelag?

Skadar jag djuren genom att ge dem "sexuell njutning" eller är det bara äckligt och sjukt om jag själv blir upphetsad av det?

Boy of Joy skrev:
Förresten......Måste man inte lära en hund att slicka eller att penetrera en tjej.......då är det ju fortfarande människans jakt på njutning. Och allvarligt......av alla de konstiga böjelser som finns (för det är rätt udda, eller hur?) varför skulle just dom som utnyttjar djur sköta det på ett chysst sätt och "fila på tex jycken" utan att den får skador? Tror knappast nån sätter på sin hund för hundens skull? Om din hund slickar dig.......då får den knappast några skador men var ska gränsen dras då? En lag är sällan alla rättvis.
Nej man måste inte- och hurvida det är sjukt eller inte hör ju inte riktigt in, frågan var hurvida det var skadligt för djuret!?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: alex.ha
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 076
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat