Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag anser dock inte att man behöver ha surfat runt på djursexsiter för att ha något att tillföra sakfrågan som faktisk rör morallagar och om sådana är något som vi ska ha.
Jag anser heller inte att man behöver ha studerat sådana sidor för att ha en klar åsikt angående människor som har sex med djur.
Jag började kolla en del i samband med en tidigare tråd men slutade eftersom det inte var någon mening. Däremot har jag detaljstuderat den utredning som finns i motsats till MrsScabbtree som i en tidning hävisade till den via omvägar men med totalt tokiga siffror.
PL
Finns det någon i den här tråden som tycker synd om handjuren som får sätta på folk?Jag tittade tex på idioten som lät sig sättas på av en häst o jag tyckte inte synd om hästen men killen ångrade sig nog inan han dog.
PL
.NejDjursex: Inte ok och oftast brott mot djurskyddslagen
Finns det någon i den här tråden som tycker synd om handjuren som får sätta på folk?
Att en förundersökning läggs ner i brist på bevis är inte samma sak som att det inte är brott mot djurskyddslagen.
PL
Att en förundersökning läggs ner i brist på bevis är inte samma sak som att det inte är brott mot djurskyddslagen.
PL
Men det skulle ju ingå i en lag mot tidelag.
PL
Att du beskyller andra för att inte vara pålästa är problemet.
Det tog ett jäkla argumenterande innan du, delvis, tog tillbaka.
PL
Ja, det är där det stora problemet ligger. Fanns det bara resurser att utreda och driva ärendena så tror jag de allra flesta fall av penentering skulle anses som "onödigt lidande".
Fast det är ju bara en person i tråden som verkat för att förbjuda handjur att sätta på folk, teah nämligen. Alla andra diskuterar kring ett förbud mot sexuell penetration.
när den gamla tråden var på tapeten länkades det till någon sida, och det citerades en del. men det spelar ingen som helst roll. jag behöver inte veta exakt hur zoofilerna tänker och gör, för att veta att jag inte vill ha en morallag.