Tidelag - lagligt i sverige :@

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tidelag - lagligt i sverige :@

:eek:

Ja, jösses... Man behöver ju inte se den scenen för att föreställa sig den :crazy:

Efterom jag är emot både tortyr o dödsstraff så kan jag inte tycka att idioten fick vad han förtjänade.
PL

Jag anser dock inte att man behöver ha surfat runt på djursexsiter för att ha något att tillföra sakfrågan som faktisk rör morallagar och om sådana är något som vi ska ha.

Jag anser heller inte att man behöver ha studerat sådana sidor för att ha en klar åsikt angående människor som har sex med djur.

DET har jag inte sagt heller, jag anser dock att man ska veta något om andra sidan myntet innan man självsäkert yttrar sig.
Jag ser fortfarande inte varför det har med moral att göra när man tillför ett djur obehag. Ingen ids förklara det heller. Du får hemskt gärna försöka. (Men läs gärna diskussionen först så att saker och ting slipper upprepas).

Jag började kolla en del i samband med en tidigare tråd men slutade eftersom det inte var någon mening. Däremot har jag detaljstuderat den utredning som finns i motsats till MrsScabbtree som i en tidning hävisade till den via omvägar men med totalt tokiga siffror.
PL

Vilket jag tog tillbaka när du visade upp det. Vad du gnäller? Det var dessutom inte den enda källan jag hänvisade till. Jag hade och har fortfarande fyra andra som är pålitliga.

NejDjursex: Inte ok och oftast brott mot djurskyddslagen
.
Källa på det? Mina källor hänvisar nämligen till motsatsen. Att det snarare är undantagsfall som är brott mot djurskyddslagen. Då handlar det om djur som har sårskador i vaginala eller anala områden.

Att en förundersökning läggs ner i brist på bevis är inte samma sak som att det inte är brott mot djurskyddslagen.
PL

Att du beskyller andra för att inte vara pålästa är problemet.
Det tog ett jäkla argumenterande innan du, delvis, tog tillbaka.
PL

Att en förundersökning läggs ner i brist på bevis är inte samma sak som att det inte är brott mot djurskyddslagen.
PL

Ja, det är där det stora problemet ligger. Fanns det bara resurser att utreda och driva ärendena så tror jag de allra flesta fall av penentering skulle anses som "onödigt lidande".

Att du beskyller andra för att inte vara pålästa är problemet.
Det tog ett jäkla argumenterande innan du, delvis, tog tillbaka.
PL

Nej det gör jag inte. Däremot beskyller jag fortfarande de flesta. "Alla" och "de flesta" är en synonyma :idea:.
Att det tog sin tid tycker jag ints spelar minsta roll. Surar du över det så är det ditt eget bekymmer.

Ja, det är där det stora problemet ligger. Fanns det bara resurser att utreda och driva ärendena så tror jag de allra flesta fall av penentering skulle anses som "onödigt lidande".

Nej, det allra största problemet är att penetrering inte anses orsaka lidande om sårskador inte påvisas.

när den gamla tråden var på tapeten länkades det till någon sida, och det citerades en del. men det spelar ingen som helst roll. jag behöver inte veta exakt hur zoofilerna tänker och gör, för att veta att jag inte vill ha en morallag.

De flesta i din mening innebär att ingen skall kunna svara eftersom just denna inte inkluderas i de flesta! Se ditt oförskämda svar när jag "tog åt mig" tidigare!
PL

när den gamla tråden var på tapeten länkades det till någon sida, och det citerades en del. men det spelar ingen som helst roll. jag behöver inte veta exakt hur zoofilerna tänker och gör, för att veta att jag inte vill ha en morallag.

Inte jag heller! Jag vill ha en lag som sätter stopp för sexuell penetration av djur för att det generellt utsätter djuret för obehag! :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 885
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 188
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 583
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka