Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm. Jag förstår till viss del ditt resonemang, men ändå inte. Okej om ulvarna inte kan käka ängeln, det bygger dock på att ängeln bara skyddar sig själv resten av leken.
Men att lyan kan få ut ängeln genom Lynch är väl en nog så stor risk, och inte "bara"? Gissningsvis 3 personer som kan ägna dagen åt att verkligen leta fel och "misstänkta saker i allt som rör ängeln, då är det ju inte helt omöjligt att lyckas med det direkt.
kör försiktigt
Det beror väl alldeles på hur öppet drev det handlar om, plantera misstankar kan man ju göra utan att drevaFast om lyan drevar iväg mot ängeln så röjer dom sig själva
tror min är komplett förutom tiderna på de sista rösternaHar nån komplett röstlista?
Röstlista DL2 kl 21.30
14.53 Hedinn röstar på Mirtai
15.39 Fio röstar på Hedinn
21.05 Idahoe röstar på fio
21.07 Killaloe röstar alltså på Snurrfian
21.13 Mirtai röstar på hedinn
Artline röstar på Snurrfian
Snurrfian röstar på Idahoe
LenaH röstar på Snurrfian
LenaH ändrar röst till Artline
qitis röstar på cirkus
Snurrfian ändrar sin röst till Artline
cirkus röstar på qitis
Mirtai 1
Hedinn 2
fio 1
snurrfian 2
Artline 2
cirkus 1
qitis 1
iaf inte för att hedinn skulle vara i lyan tillsammans med snurrfian-hon(hedinn) visade sig ju vara bybo nu när LL uppdaterat efter lynchenEn liten notis i kanten - Snurrfian ändrar inte till Hedinn som i så fall fått 3 röster. Varför väljer hon att inte göra det mån tro?
Nu ser det ju väldigt dumt ut eftersom vi har fått svaret att Hedinn var god, men jag trodde verkligen att hon var god, men då ängel och jag är väldigt tacksam över att jag åtminstone hade fel på den punkten. Att hon var ängel alltså!En liten notis i kanten - Snurrfian ändrar inte till Hedinn som i så fall fått 3 röster. Varför väljer hon att inte göra det mån tro?
Men det måste väl hjälpa om man är delfin??Daft Wullie var kanske inte den smartaste, ens bland Nac Mac Feegles, men han var deras bästa tjuv. Tyvärr hjälper det inte så mycket när man springer in i en annan värld och vägen stängs bakom en. Ibland behövs det list för att komma undan, inte bara glatt humör.
Hedinn var Nac Mac Feeglen Daft Wullie (bybo)
NattDL 10.30
Fast jag har ju hört att hela grejen med delfiner är att dom inte hajar, så dom kanske inte heller är så smarta?Men det måste väl hjälpa om man är delfin??
Exakt. Och inte fan är jag glad heller, efter typ 75:e bortdömda målet den här säsongen, det börjar fan bli löjligt på riktigt!Men det måste väl hjälpa om man är delfin??
Nu ser det ju väldigt dumt ut eftersom vi har fått svaret att Hedinn var god, men jag trodde verkligen att hon var god, men då ängel och jag är väldigt tacksam över att jag åtminstone hade fel på den punkten. Att hon var ängel alltså!
ja skittrist! trodde FBK skulle komma ikapp där....Exakt. Och inte fan är jag glad heller, efter typ 75:e bortdömda målet den här säsongen, det börjar fan bli löjligt på riktigt!
Ska vi hålla oss kvar i fantasy världen så kan vi ju argumentera att delfiner är den smartaste livsformen på jordenFast jag har ju hört att hela grejen med delfiner är att dom inte hajar, så dom kanske inte heller är så smarta?
Jamen det är ju löjligt, på riktigt. De måste ju för fan följa samma regelbok?!ja skittrist! trodde FBK skulle komma ikapp där....
Fel fantasy värld, men tappert försökSka vi hålla oss kvar i fantasy världen så kan vi ju argumentera att delfiner är den smartaste livsformen på jorden
So long, and thanks for all the fish liksom!
Är gärna med i en lek med Liftarens guide-temaSka vi hålla oss kvar i fantasy världen så kan vi ju argumentera att delfiner är den smartaste livsformen på jorden
So long, and thanks for all the fish liksom!