The Wee Free Men (Ulvlek)

Hmm. Jag förstår till viss del ditt resonemang, men ändå inte. Okej om ulvarna inte kan käka ängeln, det bygger dock på att ängeln bara skyddar sig själv resten av leken.
Men att lyan kan få ut ängeln genom Lynch är väl en nog så stor risk, och inte "bara"? Gissningsvis 3 personer som kan ägna dagen åt att verkligen leta fel och "misstänkta saker i allt som rör ängeln, då är det ju inte helt omöjligt att lyckas med det direkt.

kör försiktigt :)

Fast om lyan drevar iväg mot ängeln så röjer dom sig själva

Röstlista DL2 kl 21.30

14.53 Hedinn röstar på Mirtai
15.39 Fio röstar på Hedinn
21.05 Idahoe röstar på fio
21.07 Killaloe röstar alltså på Snurrfian
21.13 Mirtai röstar på hedinn
Artline röstar på Snurrfian

Snurrfian röstar på Idahoe
LenaH röstar på Snurrfian

LenaH ändrar röst till Artline
qitis röstar på cirkus

Snurrfian ändrar sin röst till Artline
cirkus röstar på qitis

Mirtai 1
Hedinn 2
fio 1
snurrfian 2
Artline 2
cirkus 1
qitis 1

Röstlista DL2 kl 21.30

qitis röstar på cirkus

cirkus röstar på qitis

Mirtai 1
Hedinn 2
fio 1
snurrfian 2
Artline 2
cirkus 1
qitis 1

En liten notis i kanten - Snurrfian ändrar inte till Hedinn som i så fall fått 3 röster. Varför väljer hon att inte göra det mån tro?

Daft Wullie var kanske inte den smartaste, ens bland Nac Mac Feegles, men han var deras bästa tjuv. Tyvärr hjälper det inte så mycket när man springer in i en annan värld och vägen stängs bakom en. Ibland behövs det list för att komma undan, inte bara glatt humör.

Hedinn var Nac Mac Feeglen Daft Wullie (bybo)

NattDL 10.30

En liten notis i kanten - Snurrfian ändrar inte till Hedinn som i så fall fått 3 röster. Varför väljer hon att inte göra det mån tro?
iaf inte för att hedinn skulle vara i lyan tillsammans med snurrfian-hon(hedinn) visade sig ju vara bybo nu när LL uppdaterat efter lynchen

Nu ser det ju väldigt dumt ut eftersom vi har fått svaret att Hedinn var god, men jag trodde verkligen att hon var god, men då ängel och jag är väldigt tacksam över att jag åtminstone hade fel på den punkten. Att hon var ängel alltså! ;)

• Gilla
Reactions: fio
Daft Wullie var kanske inte den smartaste, ens bland Nac Mac Feegles, men han var deras bästa tjuv. Tyvärr hjälper det inte så mycket när man springer in i en annan värld och vägen stängs bakom en. Ibland behövs det list för att komma undan, inte bara glatt humör.

Hedinn var Nac Mac Feeglen Daft Wullie (bybo)

NattDL 10.30
Men det måste väl hjälpa om man är delfin??

Röstlista DL1

19.34 fio röstar på Killaloe
19.52 Karamelldrottningen röstar på bollen__
20.42 Hedinn röstar på qitis

21.04 cirkus röstar på Snurrfian
21.14 LenaH röstar på Artline
21.16 bollen__ röstar på cirkus
21.16 Idahoe röstar på karamelldrottningen
21.17 Artline röstar på Cirkus
21.17 Mirtai röstar på Idahoe
21.22 cirkus ändrar röst till Artline
21.23 bollen__ ändrar röst till karamelldrottningen
21.24 qitis röstar på Idahoe
21.26 Killaloe röstar på LenaH
21.29 Snurrfian röstar på Fio

karamelldrottningen siare
bollen__ trollpacka

Röstlista DL2 kl 21.30

qitis röstar på cirkus
cirkus röstar på qitis

hedinn bybo

Jag börjar nästan tro att @LenaH har rätt i att @Artline skulle kunna vara ond, hennes röst på mig kändes lite för lätt. Men jag måste kika mer på Artline i morgon. Jag funderar också lite på @qitis och @cirkus sena röster på varandra, det kan vara att de har fastnat i varandra men det skulle även kunna vara ett spel för galleriet, visserligen diskutera men inte ge sig in i några drev och därmed hålla sig flytande. Men jag är för kvällstrött för det här. Jag borde försöka sova, KM i morgon och funktionär på söndag! Skönt med helger så man får vila ut eller nått. :cautious:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar