Jag börjar nästan tro att @LenaH har rätt i att @Artline skulle kunna vara ond, hennes röst på mig kändes lite för lätt. Men jag måste kika mer på Artline i morgon. Jag funderar också lite på @qitis och @cirkus sena röster på varandra, det kan vara att de har fastnat i varandra men det skulle även kunna vara ett spel för galleriet, visserligen diskutera men inte ge sig in i några drev och därmed hålla sig flytande. Men jag är för kvällstrött för det här. Jag borde försöka sova, KM i morgon och funktionär på söndag! Skönt med helger så man får vila ut eller nått.
Jag fick röstningspanik. Länge ville jag rösta på dig men sen ramlade det in röster på dig som fick mig nervös för teorierna var inte såna att jag kände att misstankarna jag hade stärktes. Sen när du röstade på Artline istf Hedinn och Hedinn visade sig vara god (å du dessutom inte röstade på henne för du trodde på henne som ängel) så känner jag mig glad åt att jag inte röstade på dig för jag tycker det talar till din fördel väldigt mycket.
Jag tycker att qs teori om mig är dålig inte bara för att jag vet min roll utan för att jag verkligen aldrig hade käkat bollen__ i det läget om jag var i lyan. Hon borde känna mig bättre än så - därav min röst på henne.
Artline känns också hal som hålller låg profil och hade varit en möjlig kandidat men ack så trist teori. Jag hade Idahoe som en runner-up lite inte minst för hennes röst på karamel igår och sen för hennes så enkelspåriga röst idag (öven om försvarstalet för Hedinn visade sig vara försvar av en god). Mirtai har inte heller de starkaste aktierna efter sin röst på Hedinn, jag tänker lite att OM nu lyan också trodde (precis som Snurris) att hedinn var ängel så hade de nog gärna försökt få lynchen ditåt. fios röst på Hedinn känns faktiskt rimligare - det var mest de två som hade dividerat vid den tidpunkten. Killaloe har gått lite under radarn av nån anledning. LenaH har konstigt nog också flutit under radarn än så länge