Snurrfian
Moderator
Gällande Bollen och @cirkus , det är mest en fundering, om det var så att bollen försökte signalera till en ulv cirkus tänkte jag.Varför tänker du att det skulle vara bättre?
Det här får jag inte riktigt heller ihop, först ifrågasätter du att det skulle vara att bädda för ulvarna att diskutera vem ängeln bör skydda osv och inte se någon som är drivande - för att sen ändå fortsätta den diskussionen och peka på att @Hedinn kanske försöker vilseleda spionen och därmed vara en del i det du tidigare inte kunde se någon drivande i. Det får mig att fundera lite på om det är så att du skulle kunna vara i lyan och dels vill liksom hålla ryggen fri i diskussionen om rollerna och sen lägga över misstankar mot Hedinn eftersom det är ett tacksamt spår för andra att gå på. Framförallt när det redan ligger en röst på Hedinn.
Jag måste ju ändå förklara vad jag menar, även om det kan vara dumt att diskutera det. Säg att @Hedinn är ulv och jag inte lyft mina tankar, det hade varit riktigt dumt. Samtidigt så kan det vara så att hon är god och då är det dumt att lyfta dem. Det blir liksom fel oavsett hur jag gör. Hellre lyfta en teori för mycket som kan vara till hjälp för den goda sidan än låta den onda vinna tänker jag.