Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som äntligen fattade. Jag fattar själv inte vad hon reagerade på så starkt.
Jag är väl inte lika skämtsam som dig, får skärpa till mig
Ja jisses! Jag har nog aldrig varit med om en lek som dragit igång så fort som denna. Men det är bara kul.
Haha, jag tror det är smileysarna som gör det!
(för övrigt blev jag bestulen på min braiga dator att skriva på, där jag påbörjat mitt teoriinlägg. Det ÄR på väg, väntar bara på att få tillbaka den... )
Niyama
Som sagt så reagerade jag på att hon reagerade på vad jag sa så skarpt. Sedan la hon en tidig röst. Skit samma att den är på mig. Jag tycker bara det är lustigt att man lägger rösten så tidigt utan att ens titta på någon annan som misstänkt. I vanliga fall så brukar folk skriva att dom eventuellt ändrar sin röst senare när dom sett mer från andra. Men hon verkar ha siktat in sig på mig. Kan ju dock hända att hon ändrar sig senare.
I förra leken så lag Vira sin röst redan kvällen innan första DL.
Monster får jag inte riktigt grepp om. Hon har inte lekt på länge och det kan vara därför som hennes inlägg sticker ut. Jag håller ögonen på henne iaf.
På vilket sätt tycker du att Monsters inlägg sticker ut?
I förra leken så lag Vira sin röst redan kvällen innan första DL.