Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad vore det ultimata?
Nej, det är sällan jag röstar tidigt. Men jag har också skrivit att jag tycker det är roligare när inte alla rösterna kommer sista minuten, och nu reagerade jag på dig + att jag nu har tid framför datorn. Snart ska jag iväg, och sen väntar jag ev. ett samtal senare = lika bra att ha röstningen gjord för att slippa stressrösta i sista minuten.
Jag är också lite stum av farten i denna lek.
Alla utom Mumorsan verkar i allafall ha hittat hit!
I övrigt så har MM nästan dubbelt så många inlägg som nån annan.
Det är lite svårt från mobilen att hitta rätt inlägg så jag tar det lite från minnet.
Jag tycker rent generellt att hon har skrivit mycket både on och lite off topic. Lite som nybörjare gör. Det kan som sagt vara för att hon inte har lekt på länge men i en tråd där jag inte får grepp om ngn så är det ett beteende som sticker ut och talar om för mig att jag ska hålla ögonen på henne.
Hur tror du att äventyret kommer sluta och vad kommer att avgöra sista striden?
Jag fattade inte alls vad Niyama hakade upp sig på, faktiskt. Att MM skrev att onda skulle röja sig själva om de skrev att de trodde onda skulle vinna? Det jag inte får ihop helt där är ju dessutom att jag skrev i princip samma sak som MM isåfall, men det har ingen reagerat på? Visserligen skrev jag det lite skämtsamt, men det är klart man drar blickarna till sig om man skriver något avvikande första dagen. Men det beror ju mycket på HUR man skriver det också.
Jag tror att goda kommer att få det tufft att vinna om det är 6 onda (vättar + Smaug), då tror jag att de onda vinner. Är det 5 onda så tror jag att de goda vinner.
Men jag tycker inte jag förvrängt något! Jag har gett svar efter hur jag uppfattat dina frågor.
Är det så enkelt att vi missuppfattat varandra totalt?
Du har ju hävdat att jag misstänker dig för att du inte följde strömmen, och jag har flera gånger skrivit att det inte alls är därför jag misstänker dig. Dessutom var det ju isåfall fler än du som inte "följde strömmen".
Men dom skrev inte det i tråden innan vi kommit igång i våran diskussion. Så hur skulle jag kunna vara säker på att det inte var därför? Just då så tyckte jag att det verkade så. Ingen annan hade ju skrivit avvikande vid den tidpunkten.
Hur som så låter det hela som ett stort missförstånd.
Så du tror att jag misstänkte dig för att inte följa strömmen, men istället för att skriva ut det skrev jag nåt helt annat?