The hobbit [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: The hobbit [Ulvlek]

*kl*

Och i egenskap av spökvätte vill jag meddela att onda sidan redan har vunnit. På lång sikt, vill säga. Gandalf är nämligen död, och hur ska Frodo då lyckas förstöra ringen? Sauron kommer att vinna, och såväl dvärgar som hobbitar kommer att utplånas. Så hur den här leken än slutar så vinner vi onda i längden! :devil:

Och i egenskap av Spökgandalf vill jag meddela att eftersom sista striden avgörs till de godas fördel med just döda personer till hjälp så ska väl en trollkarls död inte hindra honom att hjälpa den goda sidan till vinst. :cool:

Och i egenskap av en tragiskt avliden Smaug (:rage:) vill jag meddela att jag är sååååååå besviken på er - kan väl inte vara rätt att vi spöken ska vara mest aktiva idag?!?

Kom igen nu, underhåll mig! :D

Senast ändrad:

*kl*

Bara så ni vet. Det är fantastiskt underhållande att läsa om hur tankarna går. :p

Är det ok att jag fortsätter och försöker göra klart mitt föredrag då? Jag var liksom lite ofokuserad igår.;)

*kl*

Har alla utom Habina röstat? I så fall kanske vi kan få uppdatering tidigare?

Det är nästan så jag hoppas att det finns en ulv till så vi får fortsätta en dag till.

*kl*

Har alla utom Habina röstat? I så fall kanske vi kan få uppdatering tidigare?

Håller med! Verkar vara spänd förväntan här. Även om det kanske är tråkigt för Habina att inte få rösta, så spelar ju rösten ingen roll. Så hon förlåter oss förhoppningsvis.

Jag är vän med henne på facebook så jag kan höra med henne om hon vill slänga in en röst :)

Jag är diffus! :D Jag är lite här, och lite där, och lite härs och tvärs så att ingen vet vart de har mig :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 679
Senast: Hedinn
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
43 232
Senast: Artline
·
Tjatter Välkommen till ännu en ulvlek! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det är en lek! - Hintar...
51 52 53
Svar
1 045
· Visningar
31 575
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar