Sv: The hobbit [Ulvlek]
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Jag är mest oroad för att du ska börja nojja för att jag är ond.
Faktiskt är jag för första gången som god glad över att siaren blev käkad. För troligen finns det bara en onding kvar och i det läget är Hedinns testamente faktiskt mer värt när hon är död och hennes roll outad. Hennes teorier har redan postats ovan. Här är hennes röst från i eftermiddags:
Och min egen, tolv minuter senare:
Det är det jag försöker Det märkliga är att du gett sken av att ha någon extra info, och det tvivlar jag på att du kan ha då.
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Jag är mest oroad för att du ska börja nojja för att jag är ond.
Faktiskt är jag för första gången som god glad över att siaren blev käkad. För troligen finns det bara en onding kvar och i det läget är Hedinns testamente faktiskt mer värt när hon är död och hennes roll outad. Hennes teorier har redan postats ovan. Här är hennes röst från i eftermiddags:
Baserat på att Habina flutit med väldigt, haft dåligt med egna teorier och i princip bara konstaterat att jag "flutit med" och att hon inte får nåt grepp om mig, genom hela leken, samt att hon igår röstade på mig efter en teori av Caisa där hon antydde att jag nog var åt det goda hållet. Caisa har inte heller greppat mig riktigt, men skillnaden är att Caisa har försökt. Habina verkar mest ha sett det som ett enkelt sätt att kunna lägga en röst på mig utan att det blir misstänkt, enkelt när det finns någon annan som har en liknande uppfattning åtminstone...
Hedinn röstar på Habina
Och min egen, tolv minuter senare:
KL
Jag röstar nu för att förhoppningsvis fokusera bättre på mitt föredrag. Är jag ensam om att sitta på nålar innan jag har röstat? Jag kommer dock att hänga med hela kvällen, men jag tvivlar starkt på att rösten kommer att ändras.
Jag har tidigare idag diskuterat vad jag tror om de kvarvarande spelarna. Just nu sätter jag starkt Matmissbrukaren, Hedinn och Niyama åt den goda sidan. Jag är aningen mer osäker på Mumorsan och ytterligare aningen mer osäker på Caisa. Men ingen av de nämnda kommer att få min röst idag. Kvarstår Soffiproppi och Habina.
Habina är den jag ändå känner mest säker som ond. Hennes inlägg är inte så många, men det har mindre betydelse. Däremot är teorierna fattiga. Någon enstaka rad, en hel del går ut på att hon inte vet. Jag får inget intryck att hon letat ulvar. Dock är det mest skumma i mina ögon gårdagens röst, där hon lånar Caisas inlägg och vrider på det så att det får en annan betydelse. Nu skriver hon att hon blivit missförstådd, men jag tror inte riktigt på det. Jag tror att hon är vätte!
Myrten röstar på Habina