The hobbit [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Det är det jag försöker :( Det märkliga är att du gett sken av att ha någon extra info, och det tvivlar jag på att du kan ha då.

Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Jag är mest oroad för att du ska börja nojja för att jag är ond.

Faktiskt är jag för första gången som god glad över att siaren blev käkad. För troligen finns det bara en onding kvar och i det läget är Hedinns testamente faktiskt mer värt när hon är död och hennes roll outad. Hennes teorier har redan postats ovan. Här är hennes röst från i eftermiddags:

Baserat på att Habina flutit med väldigt, haft dåligt med egna teorier och i princip bara konstaterat att jag "flutit med" och att hon inte får nåt grepp om mig, genom hela leken, samt att hon igår röstade på mig efter en teori av Caisa där hon antydde att jag nog var åt det goda hållet. Caisa har inte heller greppat mig riktigt, men skillnaden är att Caisa har försökt. Habina verkar mest ha sett det som ett enkelt sätt att kunna lägga en röst på mig utan att det blir misstänkt, enkelt när det finns någon annan som har en liknande uppfattning åtminstone...

Hedinn röstar på Habina

Och min egen, tolv minuter senare:

KL

Jag röstar nu för att förhoppningsvis fokusera bättre på mitt föredrag. Är jag ensam om att sitta på nålar innan jag har röstat?:D Jag kommer dock att hänga med hela kvällen, men jag tvivlar starkt på att rösten kommer att ändras.

Jag har tidigare idag diskuterat vad jag tror om de kvarvarande spelarna. Just nu sätter jag starkt Matmissbrukaren, Hedinn och Niyama åt den goda sidan. Jag är aningen mer osäker på Mumorsan och ytterligare aningen mer osäker på Caisa. Men ingen av de nämnda kommer att få min röst idag. Kvarstår Soffiproppi och Habina.

Habina är den jag ändå känner mest säker som ond. Hennes inlägg är inte så många, men det har mindre betydelse. Däremot är teorierna fattiga. Någon enstaka rad, en hel del går ut på att hon inte vet. Jag får inget intryck att hon letat ulvar. Dock är det mest skumma i mina ögon gårdagens röst, där hon lånar Caisas inlägg och vrider på det så att det får en annan betydelse. Nu skriver hon att hon blivit missförstådd, men jag tror inte riktigt på det. Jag tror att hon är vätte!

Myrten röstar på Habina

Men varför inte Soffi i så fall som ändå knappt var aktiv?

Frågan är ju om det är två ulvar kvar. Och var sjutton man då ska placera Myrten. Jag tänkte att hennes plötsliga godförklaring av mig kunde bero på att hon siat mig, men icke.

Jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Jag är mest oroad för att du ska börja nojja för att jag är ond.

:rofl: Jag har redan börjat! Det är ditt eget fel att det är så här :p

Men jag har ju också röstat på Habina, och jag planerar inte att ändra.

Nä alltså, jag tror inte Myrten är ond egentligen, jag tror Habina är ulv. Men är Habina inte ulv, så blir jag nog osäker på Myrten, men det gäller dig med.

Jag tror det bara är en ulv kvar dock.

Nä alltså, jag tror inte Myrten är ond egentligen, jag tror Habina är ulv. Men är Habina inte ulv, så blir jag nog osäker på Myrten, men det gäller dig med.

Jag tror det bara är en ulv kvar dock.

Om inte Habina är ulv blir jag osäker på mig!:rofl: För då kan jag inte fattat ett jota.

Vilket innebär: när siaren i sitt första inlägg efter natt-DL teoriar så tydligt mot en spelare och sedan rätt omgående röstar på spelaren lååångt före DL - ja, då behöver man inte skämmas om spelaren sedan visar sig vara god. Nu kan jag dock inte tänka mig att Hedinn skulle "luras" så.

Ja, jag kan likaväl lägga min röst jag med. Jag litar på våran siare och hennes röst idag säger en hel del tycker jag.

Matmissbrukaren röstar på Habina

Nejnej, ta det lite lugnt. Jag kommer att ta goood tid på mig till nästa röstning, jag kommer inte göra en "monkey say, monkey do"-grej.

Ergo: Jag vill läsa mera men sova först :p

Du får tala ut med Paddi om det. Hon kommer inte att bli glad om du backar! ;)

Nu ska jag ändå ha lekpaus ett tag. Min koncentration räcker tyvärr inte till både plugg och lek. Dessutom börjar OS snart.

Jag tror faktiskt inte att du lurar mig nu. Och nu tror jag att jag har fattat varför du lurade mig totalt :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 978
Senast: Hedinn
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
44 401
Senast: Artline
·
Tjatter Välkommen till ännu en ulvlek! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det är en lek! - Hintar...
51 52 53
Svar
1 045
· Visningar
31 716
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 546
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar