The hobbit [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Men attans! Lite får jag skylla mig själv, pinsamt dåligt spelat av mig, men febern slog till vid precis fel tillfälle och har idag varit utan dator och tååål verkligen inte att skriva och läsa på mobilen.

HEJJA HONDA! :devil:

Bra ändå att du känner att du vill läsa igenom det. Själv tror jag på två ulvar kvar.

Niyama eller dig som tvilling och den andra vet jag inte.
Jag är god.
Habina- troligen ulv.
Caisa- vet inte.
Myrten - vet inte

Röstlista.

Myrten röstar på Habina
Niyama röstar på Habina
Caisa röstar på Habina
Matmissbrukaren röstar på Habina

Bra ändå att du känner att du vill läsa igenom det. Själv tror jag på två ulvar kvar.

Niyama eller dig som tvilling och den andra vet jag inte.
Jag är god.
Habina- troligen ulv.
Caisa- vet inte.
Myrten - vet inte

Fast jag tror att fem onda på tretton deltagare är på tok för mycket. Men nu ska jag sova.

Då har vi fortfarande en dvärg bland oss isf :)

Ligger redan i sängen. Så godnatt!

Knapp

Nu har jag kollat igenom röstningarna och Hedinn's inlägg. Jag hajar till på att Habina röstade som nr. 2 på SP sist, det känns lite konstigt för mig om det är en ulvkollega. Å andra sidan kan det klart vara en alibiröst från hennes sida för att SP inte orkade spela längre.

Det Hedinn skrivit om Habina är helt klart värt att ta till sig men det är inte ett måste att hon har siat rätt någon gång. Hon kan ha fångat goda varje DL men tycker att Habina är den som är skummast. Oavsett så tror jag inte att goda sidan förlorar idag om Habina visar sig vara god, så min röst får ligga där. Nu hoppas jag dock att Hedinn faktiskt siade henne.

Mumorsan röstar på Habina

... och hoppas på det bästa...

Röstlista.

Myrten röstar på Habina
Niyama röstar på Habina
Caisa röstar på Habina
Matmissbrukaren röstar på Habina
Mumorsan röstar på Habina

En liten del av mig hoppas nästan på att Habina ska vara god, för är hon det, kommer det bli en väldigt intressant sista del av leken sen. :p Alla misstänker alla, kaos, osv. :D

Nä sluta! Nu får det vara bra :D

Vet inte vem jag ska misstänka om Habina är god.

Kan ju hända att hela leken är twistad. Ja, det kanske till och med är LL som är den sista vätten i grottan :devil:

Tänker aldrig mer leka med dig som LL. Du är inte snäll och du gör mig paranoid :D

Kl

Jag som bara följer leken utifrån föreslår således att alla röstar på LL i nästa lynch om leken fortsätter :p

*kl*

Och i egenskap av spökvätte vill jag meddela att onda sidan redan har vunnit. På lång sikt, vill säga. Gandalf är nämligen död, och hur ska Frodo då lyckas förstöra ringen? Sauron kommer att vinna, och såväl dvärgar som hobbitar kommer att utplånas. Så hur den här leken än slutar så vinner vi onda i längden! :devil:

Men nu är det ju så att även fast alla tror att Gandalf dör eller liknande, så är ju det aldrig helt säkert :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 679
Senast: Hedinn
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
43 232
Senast: Artline
·
Tjatter Välkommen till ännu en ulvlek! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det är en lek! - Hintar...
51 52 53
Svar
1 045
· Visningar
31 575
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar