The hobbit [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: The hobbit [Ulvlek]

.... Detta innebär väl att Habina inte är ulv, om LL säger att vi kan ha DL nu ikväll och Habina inte har varit här?

Det tror jag inte har någon betydelse. Hon har ju bara frågat än, inte spikat. Och en person kan ju vara närvarande utan att nödvändigtvis skriva i tråden.

Jag har enbart frågat, och kommer alltså inte ha natt-DL ikväll om inte alla gett medgivande antingen genom PM, i tråden eller via Facebook.

Jaha, oops! :p Var inne på Habinas profil och såg att hon var aktiv nu :)

Jag är alltid aktiv på buke då jag aldrig loggar ur, inte ens nu när jag är och kvällsfodrar. Vet inte hur det ser ut då jag bara låst mobilen.

Skönt att jag hade rätt om Soffi. Ifall jag blir käkade nu, så kolla gärna vilka fler jag är osäker på. :)

Ja, jag vet, men det motiverade du med att Myrten var så säker, så jag antog att dina misstankar fortfarande stod kvar mot MM, mer eller mindre?

Jag kan ändra till "Niyama är den enda som uttryckt misstankar mot dig under dagen." då? :)

Ja, alltså hade det inte funnits någon roll i leken som fick information så hade jag haft MM som mest misstänkt, då hennes spel varit skummast. Men det finns ju andra saker som inte stämmer med det.

Uppdatering!

Dvärgarna och Bilbo vandrar runt med sina vapen i högsta hugg när de börjar höra tjut långt bortifrån som låter kusligt likt vättetjut. De tittar på varandra och nickar för att försäkra sig om att alla är med, när Bilbo plötsligt utbrister; "Var är Gandalf??".

Dvärgarna ser sig omkring och muttrar sedan "Han har lämnat oss, tusan också! Han sade att han inte skulle följa med hela vägen men jag trodde aldrig att han skulle lämna redan!". Något modfällda över att inte ha trollkarlen vakande över sig, vandrar de vidare genom Berget med siktet ställt åt vättetjuten. Här ska dräpas vättar!

Långt bort i gryningen satt Gandalf på sin häst och blickade bakåt mot Berget. Han sände alla sina lyckönskningar om att dvärgarna skulle få tillbaka sitt hem och att Bilbo skulle klara sig, sedan red han vidare mot nya äventyr. Hans uppdrag var över.

Hedinn var Gandalf!

Att någon måste sitta på lite information, och Myrten verkar tvärsäker på att MM inte är ond.

Tänkte just säga det, Myrten har ingen info om hon inte är spion då, men det var du tidigare tvärsäker på att hon inte var... :crazy:

Tillägg: Men Hedinn lämnade väl ett fint långt teoriinlägg innan DagDL idag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 978
Senast: Hedinn
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
44 401
Senast: Artline
·
Tjatter Välkommen till ännu en ulvlek! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det är en lek! - Hintar...
51 52 53
Svar
1 045
· Visningar
31 716
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 546
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar