The hobbit [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: The hobbit [Ulvlek]

Inte jag. Har en känsla av att jag kanske ryker.. Men det får vi se imorgon!

hmm? Varför tror du att du ryker? Ingen utöver Niyama verkar speciellt inställd på dig som ulv? Eller menar du i käket?

Jag är på kurs hela dagen imorgon, så ni kommer inte att se till mig. Faktiskt. Jag tar gärna DL vid 21 så jag hinner läsa ikapp (även om jag inte tror jag kommer att fundera så mycket på hur jag ska rösta). Om jag nu överlever natten.

Ah, ja då kan det ju förhoppningsvis kanske bara vara tre.

LV: När som helst funkar för mig, men vi kanske inte behöver så väldigt lång tid emellan dem nu när vi är så få kvar? Om ingen absolut behöver det. Personligen kan jag tänka mig natt DL ikväll.

Natt DL kl. 22 funkar fint här! Jobbar till 18 imorrn så ser gärna att DL är tidigast 21 då också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 978
Senast: Hedinn
·
Tjatter Efter att SVT hade den dåliga smaken (sic!) att lägga ner det bästa TV-programmet ever har ni tagit saken i egna händer. Ni är nu...
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
44 401
Senast: Artline
·
Tjatter Välkommen till ännu en ulvlek! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det är en lek! - Hintar...
51 52 53
Svar
1 045
· Visningar
31 716
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 546
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar