Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
Nu hatar jag att känna att jag hänger på en ström (jag har lärt mig av misstaget från förra leken ) men jag har stora problem med att hitta något direkt utstickande från andra spelare än Mumorsan (jag funderade först på MMB, men med tanke på hur "aggressiv" MM var mot henne borde väl det tyda på att hon inte är vätte? Iom MM's roll...). Hur hon till en början inte direkt tar någon plats, röstar på dramatik (vilket såklart är svårt att motivera i början, men någon av alla röster på dramatik borde komma från en vätte).
Rösten på Monster ställde till det för mig, ifall hon nu misstänkte att hon var Smaug så vore ju det som att rösta en egen, eller är det så hon har tänkt? Att det skulle skydda henne ifall det skulle visa sig att Monster var Smaug ("en ulv skulle inte röstat på Smaug" liksom).
Jag förstår dels inte hur du kunde utläsa att hon skulle rösta på mig här eftersom att hon använder fel benämningar (gissar på att MM i hennes inlägg står för Mumorsan och inte Matmissbrukaren). Sen om du började skriva ihop ditt inlägg då så hade ju inte ens Vira röstat på mig så då kan inte du ha sett att jag låg pyrt till?
+ Myrten
Det kan nog vara så som ni skriver. Jag flyger ofta iväg i galna teorier. Ibland stämmer dom, ibland inte. Nu så kommer jag nog att rösta SP, frågan är bara hur det ser ut innan och efter DL ang. vem/vilka som bör vara kvar i lyan.
Precis i de banorna tänker jag också. Dock har jag också Hedinn i åtanke men henne måste jag kolla massor mer på för att få ihop det.